fflex Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg la inn MSI PcAlert4, når jeg går inn på prog så kommer det en alarm... tallene som er røde, altså ikke bra ifølge dette prog er i kategoriene +12V (viser 2.04) og cpu rpm...men det som bekymrer meg er dette volt opplegget.. Noen som vet om dette dårlige tall, feil med prog? evt. noe å stille inn? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Jeg la inn MSI PcAlert4, når jeg går inn på prog så kommer det en alarm...tallene som er røde, altså ikke bra ifølge dette prog er i kategoriene +12V (viser 2.04) og cpu rpm...men det som bekymrer meg er dette volt opplegget.. Noen som vet om dette dårlige tall, feil med prog? evt. noe å stille inn? Om det som skal være 12V viser 2.04 er det iallefall noe feil(med programmet). Da ville ikke maskina startet unansett, skjekk hvilke verdier hovedkortet måler som står i BIOS, de bør nok være nøyaktige, om ikke det er noe feil. Vel, omdreiningshastigheten på vifta er ikke så viktig, bare prosessoren ikke er for varm. Spørs jo helt på hvor fort vifta er laget for å gå og om du evt kjører den på lavere spenning. Endret 19. juni 2004 av hasuwest Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg la inn MSI PcAlert4, når jeg går inn på prog så kommer det en alarm...tallene som er røde, altså ikke bra ifølge dette prog er i kategoriene +12V (viser 2.04) og cpu rpm...men det som bekymrer meg er dette volt opplegget.. Noen som vet om dette dårlige tall, feil med prog? evt. noe å stille inn? Har akkurat samme problemet på mitt Neo Platinum, droppet PCAlert helt og gikk over til CoreCenter. Null problem der. Det virker som om PCAlert sliter litt med nForce3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå