Gå til innhold

har instalert farcry....men starter ikke:(

Anbefalte innlegg

:( har innstalert farcry....men når jeg skal starte det så skjer det ingenting :ermm:

jeg leste gjennom troubleshooting

dette står der: DVD Drive LG GDR-8161B: needs the last drivers or the game is incompatible with this DVD drive.

er det noen som kan sende meg den siste driver'n og gi meg en link til en side hvor jeg kan laste den ned fra??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har LG DVD ROM 16x DVD-ROM og 48x CDROM.

Den eneste CDen som følger med er en Power-DVD cd.

Tittet foruten litt også på driverene til DVD ROMen og det virker som om det er vanlige standard Windows drivere men men.

Btw, skaffet deg Far Cry på lovlig vis ? Hvis ikke kan det jo være problemet. ;)

Lenke til kommentar

Har du cloneCD eller lignende programmer installert ?

isåfall deaktiver/avinstaller disse..burde virke etter det.

kopibeskyttelsen på dvd'n vil ikke starte spillet hvis du har noe slikt. jeg fikk samme som du men spillet funka etter jeg hadde avinstallert cloneCD

Lenke til kommentar

Jumperen angir om enheten skal være master eller slave (og cable select). En ide kabel har en kontakt etterfulgt av en lengere lednings stump og så to kontakter til den ytterste av disse benyttes vanligvis til master og den under til slave.

Hørt om google? Det tok meg 1 minutt og finne denne informasjonen. Det du trenger er en ny firmware som du finner -> HER <- resten bør du finne ut selv, ellers så bør du ikke begynne å oppgradere firmwaren selv.

Lenke til kommentar

Du har kjøpt spillet så du har full rett til å laste ned en no-cd crack.

og ekstrakter filen til der du installerte spillet.Nå kan du spille uten dvd'n.

### Link fjernet av moderator ###

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Vi tillater ikke piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Heller tillater vi ikke brudd på åndsverksloven eller copyrighted materiale i form av musikk eller video. Norges lover tillater deg kanskje å laste ned musikk - vi gjør det ikke. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på.

Tror det skal holde der folks.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...