mad2003 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Kanskje gjøre meny boksen like stor som de 2 andre boksene på venstre siden? blir litt mere sammenheng da... og tone ned brun fargen på menyen litt? det ble litt for store kontraster på hele siden syntes da jeg. den sommerfuglen foreksempel Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Enig i at brunfargen bør tones ned litt..lek deg litt mer med forskjellige farger. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Jeg mente å gjør layouten litt mer brukervennlig for de som kjører 1024 med å snu hele Layouten 90* grader slik at du ikke trenger å scrolle bortover for å få tilgang til content.. Jeg slenger på en sånn auto-tilpasskodeting, slik at siden dekker hele bredden i de fleste oppløsninger. Jeg vet det kan bli litt vanskelig pga. alle boksene og at det er lite mellomrom, men det går vel til slutt. Nr1:var helt grei men kanskje litt for vanlig. Fina farger men den anda kunne bli byta ut. du kunne satt siden litt ut fra kanten så hadde den blitt finere. Nr2: Nydelig, nyskapende og fint Litt lav side kanskje? Bra jobba alt i alt Angående at den første siden er klistret inn i kanten, det er et bilde. Hvis jeg publiserer siden, så blir jeg å sentrere den. Jeg tror jeg beholder den høyden som side nr. 2 er i nå. Det blir litt tomt ut i kantene hvis jeg lager siden høyere, og det eneste jeg kan gjøre større der, er jo tekstboksen. Det er ikke vits på de anre. Takk for kritikk Enig i at brunfargen bør tones ned litt..lek deg litt mer med forskjellige farger. Jeg har brukt Colormatch for å finne farger som passer.. Selv synes jeg at den brunfargen glir ganske bra inn, samtidig som den skaper kontraster. Men jeg kan prøve litt med forskjellige farger Endret 20. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Side 2: Kanskje litt obvious layer style usage. Dempe inner glow, skygger og borders en _smule_. Jeg likte den, men den var bare litt for photoshopped. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Side 2: Kanskje litt obvious layer style usage. Dempe inner glow, skygger og borders en _smule_.Jeg likte den, men den var bare litt for photoshopped. Jess, du har et poeng med inner shadow. Det er litt skittent, på en måte. Skal fiske det snarest Det samme gjelder for så vidt outer glow på menyen, den er litt heftig. Skal de-photoshoppe den litt Endret 20. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Sånn, da var den vel passelig de-photoshoppa. Gjort inner shadowen på den gule bakgrunnen betydelig mindre, så siden er liksom mindre skitten nå. Også fjernet noen andre layer effects. Noen kommentarer? Endret 20. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 meny boksen burde kanskje være like stor som de 2 andre til venstre? Menyen burde tones ned litt ja! det samma kan du gjøre med rødfargen til sommerfuglen. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) meny boksen burde kanskje være like stor som de 2 andre til venstre? Menyen burde tones ned litt ja! det samma kan du gjøre med rødfargen til sommerfuglen. Jeg har tona ned menyen Så vidt jeg kan se, så er det bare en boks til venstre for menyen. Skal se om jeg får den like stor som de to til høyre Men, hva ville dere foreslå som en mouseover på menyen? Har ingen tanker selv. Takk for masse god hjelp! Edit: Lik høyde i menyen som i de to boksene til venstre: link Jeg likte det ikke, det ble for symmetrisk. Endret 20. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ok, let's go: Nummer 1: Jeg likte fargene veldig godt. Men, "The PINK duck session"? Kanskje lage anda rosa? Bare en idé! Kjenner den forresten godt igjen som "MSN-anda", kanskje velge en annen.. eller kanskje ikke, den er faktisk ganske kul.. Klassisk oppsett, kanskje litt oppbrukt, men det funker da.. Farger og former glir elegant inn i hverandre, bortsett fra de køl svarte linjene som kutter opp designet. Hadde likt om anda ble plassert rett over link-kolonnen, litt mer symmetrisk på en måte. Overskriften i menyen ("menu"), kanskje en antydning mer markert? Litt liten størrelse på fonten i body, må myse litt for å lese. Litt større font i header (kanskje ikke svart?) hadde nok også gjort seg. Nummer 2: Originalitet er det aller første som slår meg. Med en gang den dukket opp på skjermen min digget jeg den, men etterhvert ble jeg litt lei. Ekstremt bra fargebruk (svart, gul, rød), og fancye symboler. MEN: SIDEN ER ALT FOR LITEN! Da mener jeg lav. Blir fryktelig klønete å lese mer enn 50 ord i de bittesmå tekstboksene, og hvordan har du tenkt å behandle de stakkarene som surfer i 800x600? 1px brede tekstbokser er forferdelig klønete å lese i! Likte 2'ern definitivt best, med litt jobbing kan den bli veldig bra! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Poster du linkene igjen? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Tusen takk lokaltog, mye hjelp i innlegget ditt! Nummer 2: Angående det med høyden, jeg er meget enig i det faktum at det blir vanskelig å lese i tekstboksen. Men det blir veldig tomt i høyden over og under menyen og alt det der, hvis kun tekstboksen følger etter. Angående de som ennå henger igjen på 800*600: de får et problem. Eller, _jeg_ får et problem. Jeg tenkte på en sånn autotilpass-ting i bredden, men det går neppe så bra i veldig lave oppløsninger. Nummer 1: Det er ikke MSN-anda, men det ligner nok. Det er min private badeand, som mamma kjøpte til meg på Antiparos (en liten øy i Hellas) for mangfoldige år siden. Men jeg skal plassere den over menyen og se hvordan det blir. Skal også fikse på, ja faktisk, alle endringene du fåreslo. Jeg er helt enig. Eller, rosa and? Tja, kan prøve og se (jonas): - Gul side, symmetrisk - Gul side, litt mindre symmetrisk - The pink duck session Endret 20. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Da har jeg slengt på større tekstboks. Jevnere mellomrom kommer senere, hvis større tekstboks er bedre designmessig. I følge dere, da. Link. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 The pink duck session: Navnet blir helt feil i forhold til hva jeg får se, selv om man har ikke nødvendigvis trenger å bruke det selv om det er i navnet. Hvit bakgrunn på både innholdet, meny og bakgrunn gir litt for lite kontraseter, blir for mye hvit. footer? menyløsningen, enkel, kanskje litt for enkel? der det står the pink duck session blir det for lite kontrast på siste bokstaven, vanskelit å lese. Kanskje prøve å gjøre fonten større også? Få mere farger så blir den bra. Andre designet: Utrulig mye bedre en den andre. Kanskje tone litt ned med bakrunnsfargen? hvit ble ikke helt bra her, prøv kanskje en helt annen farge? Hvordan skal siden fungere? skal boksene oppdateres? eller skal den gå videre horizontalt? har ikke fått læst hva du har tenkt. Hvis du skal bære oppdatere boksene ville jeg ha funnet en annen løsning, siden blir for brei, selv for dem som kjører 1024*768, som de fleste gjør. De siste boksene til høyre blir rett å slett for små, og innholdet alt for mye presset sammen, noe som ikke jeg likte ihverfall. Prøv å få siden bredere i høyden, og kanskje ta vekk noe av det siste? Skal siden gå videre horizontalt, ville jeg ha kjørt alle boksene i samme stil som den første ifra venstre, som jeg likte utrulig bra og som passet bedre med resten. Men kunne gjerne sett deg arbeide videre med den, få sett hvordan menyen blir med hover og andre små fille ting. Det ble mye bedre med samme størrelse på de tre siste, kanskje vært bedre å gjort de 2 siste større, istedenfor å gjøre menyen mindre? Men det må gjøres noe med de 2 siste boksene, blir 3 forskjellige rammer rundt de forskjellige plassene som ikke passet seg. det var vel det jeg hadde å kritisere, ble vel mest negative, men det er for det er letter å fortelle det som er feil en det som er rett. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 The pink duck session:Navnet blir helt feil i forhold til hva jeg får se, selv om man har ikke nødvendigvis trenger å bruke det selv om det er i navnet. Hvit bakgrunn på både innholdet, meny og bakgrunn gir litt for lite kontraseter, blir for mye hvit. footer? menyløsningen, enkel, kanskje litt for enkel? der det står the pink duck session blir det for lite kontrast på siste bokstaven, vanskelit å lese. Kanskje prøve å gjøre fonten større også? Få mere farger så blir den bra. Andre designet: Utrulig mye bedre en den andre. Kanskje tone litt ned med bakrunnsfargen? hvit ble ikke helt bra her, prøv kanskje en helt annen farge? Hvordan skal siden fungere? skal boksene oppdateres? eller skal den gå videre horizontalt? har ikke fått læst hva du har tenkt. Hvis du skal bære oppdatere boksene ville jeg ha funnet en annen løsning, siden blir for brei, selv for dem som kjører 1024*768, som de fleste gjør. De siste boksene til høyre blir rett å slett for små, og innholdet alt for mye presset sammen, noe som ikke jeg likte ihverfall. Prøv å få siden bredere i høyden, og kanskje ta vekk noe av det siste? Skal siden gå videre horizontalt, ville jeg ha kjørt alle boksene i samme stil som den første ifra venstre, som jeg likte utrulig bra og som passet bedre med resten. Men kunne gjerne sett deg arbeide videre med den, få sett hvordan menyen blir med hover og andre små fille ting. Det ble mye bedre med samme størrelse på de tre siste, kanskje vært bedre å gjort de 2 siste større, istedenfor å gjøre menyen mindre? Men det må gjøres noe med de 2 siste boksene, blir 3 forskjellige rammer rundt de forskjellige plassene som ikke passet seg. det var vel det jeg hadde å kritisere, ble vel mest negative, men det er for det er letter å fortelle det som er feil en det som er rett. Side 1: Skal se på det der med kontraster, du har kanskje et poeng. Side 2: Nei, jeg prøver ikke en helt annen farge på bakgrunnen. Poenget med det designet der er at siden skal være sommerlig, og gi friske assosiasjoner. Den jobben klarer gult meget godt. Jeg liker fargene som de er, og har fått mange bra kommentarer på det. Men takk for tanken Angående funksjonen, jeg tenkte at teksten skulle fortsette nedover i hovedtekstfeltet. Med en scrollbar. Den gjestebokfunksjonen til høyre på sida er bare midlertidig. Jeg skal ha en loginfunksjon, med design som går bedre inn med resten av siden Og det kan bli litt vanskelig å gjøre hele login-greia like stor som den første menyen. Får se på akkurat det temaet. Når det gjelder hover, så har jeg ikke tenkt på noe særlig. Men det blir vel til at bakgrunnsfargen på menubuttonen endrer seg, aner ikke til hvilken farge. Det tar jeg når jeg kommer til kodedelen. Og når du sier at det ble mye negativ kritikk, det er jo det jeg vil ha! Jeg vil ha forslag til forbedringer, og du var til mye hjelp nå! Men tar endringene i morgen, er blitt sent nå. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg likte de begge to, men den 2. var kul for den er uvanlig (for meg ihvertfall). Uvanlig vekker folks oppmerksomhet og interesse. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Side nr1 er den beste imo. Ryddig og oversiktlig og ikke for mye "masing" som jeg får intrykk av at site nr.2 har. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Uansett hvilke du velger, jeg gleder meg til å se dem i html. Hadde vært überfett tho, å se #2 i html. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg må si at jeg synes begge to var veldig gode, men jeg foretrekker det klassiske jeg. The Pink Duck Sessin (?) var den jeg ville gått for, hvis jeg skulle ha lagt ut en av de to sidene der. Kall meg kjedelig, men jeg liker litt A4-ting når det gjelder webdesign Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nr. 2 falt mest i smak hos meg. Nr. 1 er "standard", slik som min side er - kjedelig... Blir spennende å se nr.2 live. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Tenkte ikke på gulfargen... alt som er i hovedfeltet har utrulige brae farge som jeg nevnte, tenkte på det hvite feltet bakom. Men var vel sekkert bare jeg som var litt veldig trøtt! likte hover funksjon du tenkte på, kan bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå