Purify Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Nå har jeg altså orket å gjøre noe nyttig mens jeg sitter foran pc'en, så jeg har lekt meg litt i Photoshop. Kan vel begynne med den første siden: Poenget er at den skal være enkel og brukervennlig. Siden er laget for et band som jeg selv spiller i, selv om det ikke akkurat er en typisk musikkside. At den er uoriginal og lite nyskapende er ikke så nøye, si heller om det er noen endringer jeg burde gjøre. Den andre siden er jeg mer spent på hva dere synes om. Selv vet jeg ikke helt, men jeg prøvde å lage et litt mer originalt og nyskapende design som det ikke er så altfor mange av. Ja, jeg vet at den består nesten utelukkende av ferdigfigurer i Photoshop, men det er jo "moderne" med slike former og figurer nå, så jeg prøvde bare. I stedet for å kritisere framgangsmåte kan dere heller kritisere utfallet. Veldig glad for all konstruktiv kritikk. Edit: Gjort noen små endringer på den andre layouten.. Endret 20. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det første var jo så som så, helt greit liksom, men det andre var stilig å spennende, vet ikke helt hvordan brukervennlig det blir, men det så nå iallefall stilig ut Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg likte det andre best.. Spennende, men jeg ville ha hatt alle "boksene" like store, i hvertfall de to siste... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Den første var hel A4 helt grei Den andre likte jeg veldigt godt Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg likte det andre best.. Spennende, men jeg ville ha hatt alle "boksene" like store, i hvertfall de to siste... Hmm.. Lurt. Takk for respons Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Synes den første var best jeg... Det er klart den andre er stilige , det var en god idè men gir ikke helt mening med toalett symbol osv , spesielt symbolet på "meninger" ...Pluss jeg likte ikke helt fargene på den Men bra jobba ! Endret 19. juni 2004 av Hermans Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Synes den første var best jeg... Det er klart den andre er stilige , det var en god idè, men gir ikke helt mening med toalett symbol osv ...Pluss jeg likte ikke helt fargene på den Men bra jobba ! Toalett? Det er et handikapsymbol... Takk Endret 19. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ja , en liten edit der Still "toalettsymbol"? Ok, jeg innrømmer det, dette innlegget var for å få det på toppen av lista slik at flere forhåpentligvis legger merke til det Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 jeg liker de bildene jeg! det blir mere STIL over siden! Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Side nr.2 kan det bli noe av, men den var litt for ustrukturert etter min mening. Gi boksene en fast høyde ivertfall, eller så forandrer du høydeforskjellen enda mer. Nå blir det sånn litt større bare, det tar seg ikke helt ut. Stå på Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Side nr.2 kan det bli noe av, men den var litt for ustrukturert etter min mening. Gi boksene en fast høyde ivertfall, eller så forandrer du høydeforskjellen enda mer. Nå blir det sånn litt større bare, det tar seg ikke helt ut. Stå på Ja, du har et godt poeng der. Men boksene har jeg bare tegnet, ikke kodet. Det er bare en fisk Takk for respons Edit: fikset det som du mente var ustrukturert (jeg er enig..), ser det bedre ut nå? Endret 19. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Den andre var tøff, den første var ikke. Bra jobba. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Den andre var tøff, den første var ikke. Bra jobba. Takk. Hva er det som gjør at den første ikke er tøff/bra? Er den _for_ klassisk og utbrukt? Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 jeg likte helt klart den første best. den andre var veldig rotete men kansje jeg skjønner mer av den hvis den evnt blir til en komplett side. fargene var stilige. kansje du kan finne på en bakgrunn til den eller no og midtstilt den vertikalt? og menyboksen ville jeg byttet farge på. kansje også ommøblert litt på boksene satt menyen helt til venstre eller no.. logoen var artig! den likte jeg! (siden gir en liten assosiasjon av toalettsex ) den kan bli bra tror jeg. den første var fin og brukervennlig ja. kansje badeanda kan være rosa siden det står "the pink duck session" der? (passer kansje ikke _helt_ inn men) dette blir nok bra det! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 jeg likte helt klart den første best. den andre var veldig rotete men kansje jeg skjønner mer av den hvis den evnt blir til en komplett side. fargene var stilige. kansje du kan finne på en bakgrunn til den eller no og midtstilt den vertikalt? og menyboksen ville jeg byttet farge på. kansje også ommøblert litt på boksene satt menyen helt til venstre eller no.. logoen var artig! den likte jeg! (siden gir en liten assosiasjon av toalettsex ) den kan bli bra tror jeg. den første var fin og brukervennlig ja. kansje badeanda kan være rosa siden det står "the pink duck session" der? (passer kansje ikke _helt_ inn men) dette blir nok bra det! Flott, takk skal du ha Grunnen til at side nr. 2 ligger klint opp i hjørnet er at det er et bilde. Jeg vil først høre hva dere mener om siden før jeg eventuelt koder den/får hjelp til å kode den. Toalettsex? Hmm... Jaja, er jo ikke det verste å bli assosiert med Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Nr1: var helt grei men kanskje litt for vanlig. Fina farger men den anda kunne bli byta ut. du kunne satt siden litt ut fra kanten så hadde den blitt finere. Nr2: Nydelig, nyskapende og fint Litt lav side kanskje? Bra jobba alt i alt Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 1 var plain og god, den andre var en fin og nyskapende, men kanskje å snu den vertikalt var en ide? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det blir litt vanskelig å lese da.. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg mente å gjør layouten litt mer brukervennlig for de som kjører 1024 med å snu hele Layouten 90* grader slik at du ikke trenger å scrolle bortover for å få tilgang til content.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå