And.rs Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har ratt og pedaler av typen "SideWinder force feedback wheel" men har et stort problem, jeg har nemlig mistet instalasjons cden Noen som vet hvor eller hvordan jeg kan skaffe meg programmet så rattet funker? evt noen som har det? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Sjekket på produsentens hjemmeside? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg må og ha drivere til disse, cd'en min har blitt altfor opprippet, jeg har prøvd å søkt på google, sett på microsoft, nesten alt, men har ikke funnet drivere til Windows XP Noen som vet hvor eller hvordan jeg kan skaffe meg programmet så rattet funker? evt noen som har det? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Sjekket på produsentens hjemmeside? Har sjekket, men ingenting funker til xp Lenke til kommentar
Averon Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Broren min har et slikt ratt. Jeg mener å huske at han benyttet win98 driverne. Er ikke helt sikker. Skal sjekke med han Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Broren min har et slikt ratt. Jeg mener å huske at han benyttet win98 driverne. Er ikke helt sikker. Skal sjekke med han Fint Lenke til kommentar
Averon Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Synd du har mistet installasjons CD'en. Det var den vi brukte. Disse driverne funkerer imidlertid ikke helt godt. Må ta ut og inn usb pluggen ved restart. Tror driverne ligger på sidene til microsoft. Det kommer en advarsel når du installerer om at de ikke passer til XP, men den er det bare å ignorere. Det må man til og med gjøre med den orginale installasjons CD'en... ikke bra Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hmmm, har også dette rattet og det fungerer utmerket uten extra drivere på xp. Bare plugg inn pluggen og xp kjenner igjen rattet og... off you go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå