H2H Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Jeg har en 3Com 11b Wlan router altså denne. Problemet mitt er at når jeg kobler den opp mot Adsl modemet mitt så går det så grusomt seint, pluss at DSL dioden har noen merkelige blinke intervaller. Den blinker 3 ganger i sekundet i et par sekund (uvilkårlig hvor mange) så slutter det å lyse i noen sekunder så på igjen... Har fått byttet denne routern har då altså to her, men begge har samme problemet... takker for svar Endret 20. juni 2004 av H2H Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Reset begge Koble fra strøm på alt Koble til ADSl vent til synkronisering er ferdig Koble til router vent til synk. er ferdig Deretter Firmware på router (kan være lurt å oppdatere denne pr cat5 kabel og en kjent go maskin som er på nett allerede Lenke til kommentar
H2H Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 det finnes ikke nyere firmware til den routeren jeg har.... sløft men sant skal prøve resten nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå