Kento Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Har Hydor L30 II vannpumpe. (Finnes på www.netconnection.no) (Kjøpte "WaterChill CPU/VGA/Chipset-A Power Kit KT12A-L30/220v-10mm Antarctica Dual Rad" fra komplett) Men det fulgte ikke med noen nippler. Jeg får festa slangen (10mm) i "toppen", men foran (der den blå bryter saken sitter) er det bare et stort hull. Jeg får ikke festa no 10mm slange der. Jeg må altså skru ett eller annet inn foran (nippel?) for å få pressa inn en slange (10mm). Er det en av disse ?? Endret 19. juni 2004 av Kento Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) gomman ta med deg pumpa på Biltema så finner du alt du trenger der til en billigere penge minus frakt tilogmed.. hehe.. dvs.. hvis du har Biltema rundt deg en plass.. Endret 20. juni 2004 av Kozesmurf Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg er ganske sikker på at det skal følge med nipler så send en mail til komplett å forklar problemet ditt! Det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
Kento Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Det skal jeg gjøre =) Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå