aog Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei Det jeg lurte på var hvordan jeg strekker bakgrunsbilde nedover. Jeg prøvde å søke, men fant ikke noe. Nå bruker jeg background-repeat: repeat-y; i css filen, men vil at det skal strekke seg, ikke repetere. (ja, jeg vet at background-repeat: repeat-y; skal repetere ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei Det jeg lurte på var hvordan jeg strekker bakgrunsbilde nedover. Jeg prøvde å søke, men fant ikke noe. Nå bruker jeg background-repeat: repeat-y; i css filen, men vil at det skal strekke seg, ikke repetere. (ja, jeg vet at background-repeat: repeat-y; skal repetere ) 1. Strekking av bilder er ikkje mulig med CSS. 2. Strekking av bilder ødelegger bildekvaliteten hinsides gjenkjennelse, så eg anbefaler deg å la det vere. Lenke til kommentar
aog Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 hmmm.... da får jeg modifisere siden littegran Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du kan strekke det ut i PS hvertfall... Du ødelegger ikke bilde kvaliteten helt vis du bare skal strekke det ut 2-3px vett u Lenke til kommentar
aog Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 ok.. slik er det nå.. poenget var egentlig at den røde vertikale linjen skulle strekkes automatisk, men det fungerer vel så ca slik det er nå. Lenke til kommentar
aog Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) hehe... det er helt greit, for jeg likte det heller ikke... men et sted må man begynne EDIT: Driter i designet nå.. skal bare lære meg å få ting til å fungere først Endret 19. juni 2004 av aog Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Likte ikke det designet Jeg begynner seriøst å bli lei av disse "gi-faen" innleggene dine (og andres), om du/dere ikke har fått det med deg så finnes det en liten innføring her du/dere kanskje burde sette deg litt bedre inn i. Det er greit at du kommenterer sider, men da får du iallefall gjøre det innlegget verdt. Hva tror du egentlig noen får ut av "Den likte jeg ikke", "Det sugde", eller "Blablabla, ellers greit nok"? (Dette var ikke konkrete eksempler, men sikkert nesten). Nei, ingenting. Si ifra HVORFOR du ikke liker det du ser. Kom med litt mer enn "Et par ord". Synes denne delen av forumet begynte å gå i oppoverbakke, men de siste ukene har det jo vært nærmere et katastrofalt tilbakeslag. Sorry for at jeg bryter inn i tråden din aog, noen måtte trå til, og denne gangen var det meg. ----------------------------------------------------- (Siden det vises til har store problemer med FireFox, men det visste du kanskje også? Uansett var det ikke det denne tråden dreide seg om.) For å løse problemet ditt, kan du da ikke ha en dynamsik midtdel, der bildet repeteres, og ha en fast topp og bunn der bunnen selvsagt er bunnstilt? Eller lar dette seg ikke gjøre? Lenke til kommentar
aog Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 PoleCat: Du er veldig tilgitt... Jeg hadde lyst å si noe om den kommentaren også siden den var lite kreativ og veldig of-topic. Hvordan designe mitt er, har jo ingentig med denne poste å gjøre.. For å løse problemet ditt, kan du da ikke ha en dynamsik midtdel, der bildet repeteres, og ha en fast topp og bunn der bunnen selvsagt er bunnstilt? ja.. det er det jeg gjør nå, men den røde streken er ikke med på det ..men det er min feil, og jeg vet hvorfor. (Siden det vises til har store problemer med FireFox, men det visste du kanskje også? Uansett var det ikke det denne tråden dreide seg om.) Dette er litt mer interesangt.. for det går under temaet "å_få_ting_til_å_virke", men som du sa, så er det ikke det denne tråden dreier seg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå