Gå til innhold

Program for touchtrening

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har kunnet touchy i flere år nå. det programmet jeg for det meste brukte var et program som het Touchy 95. ganske greit program. kunne lage sine egne tekster å greier. dette programmet er jeg ikke 100 % sikker på om er gratis for nedlasting for det er lenge siden jeg har holdt med det, men det er jo lov til å søke. :D prøvde også et program for et par måneder siden som heter Easy Touch. dette er også ganske greit å holde på med, for å lære touchy. selv kan jeg touchy helt ut til fingrene pga touchy 95. holdt vel på med det i 2-3 år tror jeg.

Lenke til kommentar
jeg har kunnet touchy i flere år nå. det programmet jeg for det meste brukte var et program som het Touchy 95. ganske greit program. kunne lage sine egne tekster å greier. dette programmet er jeg ikke 100 % sikker på om er gratis for nedlasting for det er lenge siden jeg har holdt med det, men det er jo lov til å søke. :D prøvde også et program for et par måneder siden som heter Easy Touch. dette er også ganske greit å holde på med, for å lære touchy. selv kan jeg touchy helt ut til fingrene pga touchy 95. holdt vel på med det i 2-3 år tror jeg.

Du mangler en fing slik at du kan trykke på shift for å få stor bokstav etter punktum :).

Jeg klarer ikke skrive skikkelig touch, men har gjennom årene utviklet skriveferdighetene mine en del. Trenger ikke se på tastaturet lenger, og det går fort nok for meg å skrive. Så hvis du klarer å skrive uten å se på tastene i en grei nok hastighet, så er det ikke vits å lære seg touch.

Lenke til kommentar

>Så hvis du klarer å skrive uten å se på tastene i en grei nok hastighet,

>så er det ikke vits å lære seg touch.

Det er forsåvidt sånn jeg har tenkt inntil nylig. Men jeg begynner å tro det kan lønne

seg allikevel. Ikke bare for hastighet, men rare skriveuvaner kan også bidra til større

belastning av diverse muskler og sånt. Men spesielt hvis jeg skal skaffe meg tastaturet

jeg nevnte ovenfor er touch et must, fordi det ikke er er vanlige knapper og derfor

vanskeligere å orientere seg uten skikkelig skriveteknikk...

Lenke til kommentar

ja, jeg som har kunnet Touchy i flere år, fikk beskjed om å prøve Easy Tocuh før ferien. Det ble virkelig vanskelig å holde på med det faktisk. er vandt til å skrive fritt å ikke skrive etter noe liksom hvis dere skjønner.

Det er ialleefall det jeg har opplevd at hvis jeg har holdt på med touchy selv lenge også går tilbake til programmet så blir det vedlig vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...