Gå til innhold

Warner Bros på krigstien

co2

Anbefalte innlegg

Deler bare lovlige ting når det er programmer en må dele på for å bruke.

Feks.

Bilder

div. gratis produkter og trailere og denslags

Små kortfilmer som ikke er opphavsbeskytta, og som ikke koster no.

+++

Enaste bedritene greine er på programmer som Bittorent, hvor jeg upploader mens jeg laster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må de ikke laste ned filen fra deg? for å være sikre? begår de ikke selv da et lovbrudd?

Det kan du banne på at det ikke gjør, de vil stå på sitt selv om de nok er klar over at systemet deres ikke er idiotsikkert. Det utføres kontinuerlige scanninger etter suspekte filnavn, og om så noen skulle ha en fil med et slikt navn er jo det i seg selv ikke noe bevis. Altså en "skyldig inntil det motsatte er bevist"-taktikk.

Enhver ISP med litt omløp i toppen vil i verste fall bare videresende disse brevene til kunden, for å gjøre vedkommende oppmerksom på at "noen" følger med og i verste fall kan bli saksøkt, selv om sjansen for dette er forsvinnende liten på bakgrunn av brev fra utenlandske organisasjoner. Hvorfor skal ISP-en bruke tid og ressurser (=$$$) på noe som ikke er deres ansvar overhodet? Dette har vært diskutert i forumet tidligere, og konklusjonen var nær sagt at ISP-en ikke kunne lastes for brukerens handlinger.

Lenke til kommentar
Dette har vært diskutert i forumet tidligere, og konklusjonen var nær sagt at ISP-en ikke kunne lastes for brukerens handlinger.

Med tanke på at dette forumet er en av de største forsamlinger av idioter man finner, så ville jeg ikke lagt særlig mye vekt på hva det blir konkludert med her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...