Gå til innhold

Warner Bros på krigstien


co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke spøk, hvor mye skal til for at du tror annet ?

Skal de liksom banke på døra me balltre i hånda ?

 

Her er litt av mailen, Jeg har sensurert all sensitiv informasjon

 

 

 

The Motion Picture Association (MPA) represents the following motion picture production and distribution companies:

 

Columbia Pictures Industries, Inc.

Disney Enterprises, Inc.

Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.

Paramount Pictures Corporation

TriStar Pictures, Inc.

Twentieth Century Fox Film Corporation

United Artists Pictures, Inc.

United Artists Corporation

Universal City Studios, LLLP

Warner Bros. Entertainment Inc.

 

We have received information that you are providing Internet access to and possibly hosting the following material:

Endret av co2
Lenke til kommentar

Yes, men kan du si hvilken leverandør du bruker? Nyttig for oss andre å vite, bare for å danne oss et bilde av hva de driver med. Tror de brygger på noe, de har jo tatt han fyren som hadde pc på netcom sin linje, osv. For de som har peer-guardian og synes det bruker litt mye ressurser til å kjøre på spille/laste pcen, og i tillegg har en firewall av en eller annen type, bruk denne siden: http://bluetack.co.uk/convert.html for å konvertere peerguardian sin blockliste til andre formater, slik at du kan bruke de med f.eks iptables eller shorewall. Også til zonealarm.

 

Og til dere som ikke bruker noe ala peerguardian: Jeg lastet det ned for noen måneder siden hos en kompis og fikk opp en melding med en gang jeg kjørte det at noen fra post- og teletilsynet sitt nett var koblet til ham (bittorrent). :hmm:

Lenke til kommentar
P2P brukere må jo være generelt dumme!? :hmm: . Nå har det vært så mye snakk om folk som har blitt saksøkt og fått advarsler fra RIAA/MPA bla bla bla for og share warez via P2P software og fortsatt holder dere på med dette :no:

Rundt om på hubbene ler de av folk som deg som blir skremt av sånt :)

Lenke til kommentar
juBi, RIAA holder jo bare til i USA/Canada. De har ingen rett til å røre oss (enda)

Ja, får håpe de holder de klamme fingrene sine på riktig side av atlantern, men regjeringen vår er jo litt pro-usa... Kristin Krohn Devold go home sier nå jeg... :p

 

Det er jo forsåvidt riktig at de skal kunne ta betalt for produktene sine, men det er at de liksom skal ha noen autoritet i norge jeg ikke liker... Isåfall burde det være TONO (som jeg forresten ikke liker siden de er fulle av BS) som skal gjøre noe...

Lenke til kommentar

Det blir opprettet sak for hver advarsel, ikke rettsak, men en om den som varsles.

Så de som sitter å ler av dette og tror det er morsomt så er det altså ikke det.

 

Iallefall ikke om de hadde begynt å saksøke, noe som er mye mulig de vil gjøre senere. Som da selvfølgelig går på personer som deler mye mer enn meg :no:

 

Og for de som tror disse\denne mailen(e) er fake så får dere tro om igjen.

Den informasjonen som var med i mailen er... ganske så troverdig.

Endret av co2
Lenke til kommentar

Ja at folk nekter å innse at filmselskapene og selskaper som representerer dem sender ut slike brev fortsatt forundrer meg. ISP'er og høyskoler/universiteter mottar mange slike brev. Men i motsetning til det mange alltid tror, at (f.eks) RIAA kontakter ISP og ber om navn, for så å få det og så sende brev. Så går brevet i denne rekkefølgen RIAA-->ISP-->deg. RIAA får ikke navnet ditt, ISPen gir ikke dette ut uten rettslig ordre (eller hva det heter). ISPen gir deg i grunn faktisk beskjed om at du blir overvåket, og hvorfor. Så det er absolutt ingen grunn til å klage på ISPen for at du mottar et slikt brev fra dem.

 

Dette må sees på som advarsler, det ville vært naivt å tro at ikke det i fremtiden kan bli mer alvorlige saker ut av dette. Filmselskaper kan anmelde fildelere, til slutt vil myndighetene nok ta affære.

Lenke til kommentar
juBi, RIAA holder jo bare til i USA/Canada. De har ingen rett til å røre oss (enda)

Ja, får håpe de holder de klamme fingrene sine på riktig side av atlantern, men regjeringen vår er jo litt pro-usa... Kristin Krohn Devold go home sier nå jeg... :p

 

Det er jo forsåvidt riktig at de skal kunne ta betalt for produktene sine, men det er at de liksom skal ha noen autoritet i norge jeg ikke liker... Isåfall burde det være TONO (som jeg forresten ikke liker siden de er fulle av BS) som skal gjøre noe...

"Jeg er en (sansynligvis) fjortiss som ikke repekterer folk sitt harde arbeid. Dobbelt opp.

Lenke til kommentar
P2P brukere må jo være generelt dumme!? :hmm:  . Nå har det vært så mye snakk om folk som har blitt saksøkt og fått advarsler fra RIAA/MPA bla bla bla for og share warez via P2P software og fortsatt holder dere på med dette  :no:

Rundt om på hubbene ler de av folk som deg som blir skremt av sånt :)

Jeg ler den dagen samtlige får seg en skikkelig smekk, for og ha sharet warez :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...