Espenevo Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 molna, hva heter fonten du har brukt i "club siemens" logoen øverst på siden? har lett etter den fonten :smile: Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 takk! har du noen tips på andre fine fonter, kanskje? Lenke til kommentar
moft Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 til pass for deg , folk som sprer reklame på sine hjemmesider er som regel naive duster hva er det neste ? du begynner å sende spam til dine venner eller selger deres email-addresser ? Lenke til kommentar
christt Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Kan dette ha noe med saken å gjøre? ----- Sitat fra FAQ ----- Kan man ha flere sider på samme Weblick konto ? Det er fullt mulig å ha flere sider på samme konto. Det er bare å bruke samme html koden på alle sidene. Men vi krever at du sender oss en mail om hvilke sider dette gjelder. Om vi oppdager at det kommer trafikk fra sider som ikke er godkjente, kan kontoen bli slettet. ----- Slutt ----- Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Espenevo: Du fikk svar ser jeg :smile: Finner endel bra fonter på http://www.fontfreak.com/ Lenke til kommentar
BluE_MoON Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Har søkt litt rundt ang dette firmaet, og funnet ut at det er hundrevis av folk som har blitt svindla av dette firmaet før. Snakket med en fyr på #linux.no i går , han sa at økokrim var koblet inn i bildet og at en stor itavis skulle ha en artikkel om webclik snart. Da gidder jeg ikke stresse mer med min sak iallfall. Lenke til kommentar
BluE_MoON Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 14:54, moft skrev:til pass for deg , folk som sprer reklame på sine hjemmesider er som regel naive dusterhva er det neste ? du begynner å sende spam til dine venner eller selger deres email-addresser ? Hva **** vet du hvilken type hjemmeside dette er hæ ? Folk som tar konkulusjoner for raskt ER naive duster .. Forbanna løk .. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Molna: Så bra, ha Nokia reklame på en Siemens "fan site" :smile: Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Takk for hjelpen, siden var akkurat det jeg lette etter! Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hans Erling: Banneret på forsiden? Ops, stygg sak, men er vel en slik banner-rotator som advertising.com driver det der. Ikke noe jeg kan kontrollere :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå