andrenos Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 HJELP!! Klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på min kommende 7610.. Trenger hjelp!! Helst skriv en grunn for hvilken farge som er kulest Takk for alle svar Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Finnes ikke grunner her. Det er smak og behag. Jeg for min del liker best silver. Synes den andre ikke er noe pen. Lenke til kommentar
zand Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg synes den svarte/røde er tøffeste, men har den hvite selv. De hadde bare den i butikken jeg kjøpte den, men kunne jeg velge ville jeg valgt den svarte/røde. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har holdt begge versjonene i hånda og vurdert dem, og jeg valgte verjsonen i sølv. Den svarte synes jeg hadde mye mer plastikkaktig preg over seg, sølv versjonen ser virkelig ut som kvalitet! Det kjipe er jo at jeg må vente til butikken får inn sølv nå da, de hadde bare svart-rød Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) litt avsporing kanskje men.. Til alle dere som har gått til innkjøp av nokia 7610.. Hvor har dere kjøpt den? Jeg har saumfart webshoper i over en uke nå, men ingen har den på lager. Hvor kan jeg få kjøpt den? (Telebutikken skal ha 1000,- mer enn det den koster på weben, og det er uaktuelt, derfor skal jeg kjøpe mobilen på webshop og uten abb.) Endret 19. juni 2004 av Steffen2k Lenke til kommentar
-imen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Du har ikke lett nok. Komplett har mange igjen (www.komplett.no) Du må belage deg på at mobilen kommer på ca.5000 kr Endret 19. juni 2004 av Simen_1987 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Finnes ikke grunner her. Det er smak og behag.Jeg for min del liker best silver. Synes den andre ikke er noe pen. Den holder jeg med deg i! Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du har ikke lett no. Komplett har mange igjen (www.komplett.no) Du må belage deg på at mobilen kommer på ca.5000 kr Tilgjengelighet: Ubekreftet 35 stk 2004-07-01 bra jobba! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Hei Har sett en verstingpris..Telehuset har den til 5999.- Har sett begge to ved siden av hverandre og likte udiskutabelt den svarte/røde..Bestilte den på forbukershop.no,det sto at de hadde den svarte /røde på lager.De hadde den til 4895.- Lefdal har den til 4995.-(sølv,utsolgt,får inn fler til mandag) Er det mange som har fått den med døde pixler? Endret 19. juni 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Selv syns jeg silver ser best ut.. men smak og behag! Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 jeg syntes Black and red ser penest ut, men ingen av dem er jo serlig pene da, jeg ville heller bare tatt en av dem for så å kjøpe express-on deksler! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Synes begge ser gey ut, men hvis jeg måtte velge en farge måtte det blitt svart. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Etter å ha sett bilder på internet, hadde jeg i bunn og grunn bestemt meg for at jeg skulle ha den svarte og røde.. Men da jeg kom til butikken hadde de bare silver (eller hvit, eller hvafan) inne, og jeg kjøpte den. I ettertid er jeg meget glad for at jeg gjorde det! For irl syns jeg faktisk den svarte så litt kjedelig ut, og likte den hvite mye bedre! Gå for Silver, hvit eller hva folk velger å kalle den! Selvfølgelig en smaksak, for all del! Edit: har en død piksel. men "bra" plassert, så den overhodet ikke før jeg tok et helt svart bilde i fullscreen og scanna hele skjermen med øya. Da fant jeg den, og når jeg bruker telefonen ser jeg den ikke i det hele tatt! Takk gud for det Endret 19. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du må da greie å velge farge selv Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Du må da greie å velge farge selv Ja, det var smart, det hadde vært en idé bruk hodet og velg selv! (ikke vondt ment!) Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ikke noe feil i å spørre folk om meningene sine vel? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hehehe, godt det ikke bare er meg som legger merke til det! Jeg liker den hvite best, den kommer jeg til å kjøpe... Har en følelse av at den sorte får mye fingermerket... (men det er sikkert ikke sånn) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hvis du vil ha den fargen de færreste har så burde du velge sort/rød. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Hehehe, godt det ikke bare er meg som legger merke til det! Jeg liker den hvite best, den kommer jeg til å kjøpe... Har en følelse av at den sorte får mye fingermerket... (men det er sikkert ikke sånn) Ja, tror faktisk den får lettere flekker. I hvert fall nærliggende å tro det.. Syns faktisk den hvite var tøffest uansett.. Men ikke på bildene da, bare irl! Men det er vel det som teller, eller hva ? Edit: selvsagt ikke "Lettere flekker", men man ser de bedre. Endret 20. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå