Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har veldig dårlig topic her...

Hvor står det at den har 700HK? I de aller fleste land må man ha en viss standar på understell og bremser hvis man skal ha den registrert med en schwææær mortor, denne ser ikke veldig registrert ut. Tror nok hele bilen er laget bare på gøy...

Lenke til kommentar
Du har veldig dårlig topic her...

Hvor står det at den har 700HK? I de aller fleste land må man ha en viss standar på understell og bremser hvis man skal ha den registrert med en schwææær mortor, denne ser ikke veldig registrert ut. Tror nok hele bilen er laget bare på gøy...

Helt klart at man må ha litt av hvert for å få bilen registrert, setter du inn racingchip selv skal bilen også reregistreres her i landet tror jeg. Men det er jo ikke alle som gjør det. Samtidig er nok ikke kontrollen av slike ting like hard i alle land.

Om bilen er registret eller ikke har vel lite med saken å gjøre, bilen går like godt både med og uten skilter.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Ser du på venstre siden på sida, så står det:

Est. Horsepower: 760

Og ser du litt nøyere på siden, så ser du kanskje også at fyren er fra Dijbouti, som er et eller annet sted i Afrika, som muligens ikke har de samme reglene og standardene som vi har her i Norge.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Haha.... :laugh: Hadde jeg kjørt bak den svarte lada`en med den potta, tror jeg at jeg lett kunne kjørt av veien....

Og putte en slik motor i en gammel LADA....??? Motoren koster jo mer enn de fleste normale NYE bilene i NORGE alene.... :wow:

Dette er vel ikke Lada med 700hk, men 700 hesters motor med Lada! :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...