Dragon Hunter Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) http://www.cardomain.com/memberpage/526983 Les selv, og bli overasket! Endret 20. juni 2004 av Opus Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hmm ikke dårlig, men problemet er om resten av bilen tåler påkjenningen Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Hmm ikke dårlig, men problemet er om resten av bilen tåler påkjenningen Det er tross alt en Lada, så jeg er ikke sikker på om den tåler det, nei. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du har veldig dårlig topic her... Hvor står det at den har 700HK? I de aller fleste land må man ha en viss standar på understell og bremser hvis man skal ha den registrert med en schwææær mortor, denne ser ikke veldig registrert ut. Tror nok hele bilen er laget bare på gøy... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Du har veldig dårlig topic her... Hvor står det at den har 700HK? I de aller fleste land må man ha en viss standar på understell og bremser hvis man skal ha den registrert med en schwææær mortor, denne ser ikke veldig registrert ut. Tror nok hele bilen er laget bare på gøy... Helt klart at man må ha litt av hvert for å få bilen registrert, setter du inn racingchip selv skal bilen også reregistreres her i landet tror jeg. Men det er jo ikke alle som gjør det. Samtidig er nok ikke kontrollen av slike ting like hard i alle land. Om bilen er registret eller ikke har vel lite med saken å gjøre, bilen går like godt både med og uten skilter. Endret 19. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvor står det at den har 700HK? I de aller fleste land må man ha en viss standar på understell og bremser hvis man skal ha den registrert med en schwææær mortor, denne ser ikke veldig registrert ut. Tror nok hele bilen er laget bare på gøy... Ser du på venstre siden på sida, så står det: Est. Horsepower: 760 Og ser du litt nøyere på siden, så ser du kanskje også at fyren er fra Dijbouti, som er et eller annet sted i Afrika, som muligens ikke har de samme reglene og standardene som vi har her i Norge. mvh Pantera Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Haha.... Hadde jeg kjørt bak den svarte lada`en med den potta, tror jeg at jeg lett kunne kjørt av veien.... Og putte en slik motor i en gammel LADA....??? Motoren koster jo mer enn de fleste normale NYE bilene i NORGE alene.... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Haha.... Hadde jeg kjørt bak den svarte lada`en med den potta, tror jeg at jeg lett kunne kjørt av veien.... Og putte en slik motor i en gammel LADA....??? Motoren koster jo mer enn de fleste normale NYE bilene i NORGE alene.... Dette er vel ikke Lada med 700hk, men 700 hesters motor med Lada! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ja, motor med lada.. ikke lada med motor! men ville ikke hatt den bilen, eller ville hatt den da, kommet på autobahn og kjørte rundt Lamborghini diabloer og ferrarier.. haha.. tipper de blir flaue da! Lenke til kommentar
feie_bitcha Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det vasje værst! Skulle hatt den å kjørt rundt i Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det står jo at dette er motoren han har i bilen: Ser ikke ut som noen Mercedes V12'er boret opp til 7,3 liter for meg akkurat. I'm now with a Toyota 2000cc engine but.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå