Lurifaksen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Finnes det noen mulighet for å skru av animasjonen som kommer når du har skutt med M3 (reload)? Er utrolig vanskelig å se folkene du skal skyte på... Edit: Å bare fjerne animasjonen på M3 går vel ikke, men jeg skrur gjerne av alle animasjoner for å få stoppet det... Endret 19. juni 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Går vel an, men er det "lovlig". Det gir jo deg et slags fortrinn i forhold til andre spillere. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Er helt sikkert mulig. Let litt rundt etter sider der det står om alle de mulige og umulige kommandoene. Og nei, jeg tviler på at det går som juksing. Du har jo lov til å feks ikke vise våpenet i det hele tatt, bare siktet. Så hvorfor skulle man ikke kunne ta vekk animasjonen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 det er faktisk ikke lov det heller! Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du kunne jo brukt r_drawviewmodel 0. Men funker ikke lengre på de serverne jeg spiller på hvertfall Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Hmm... Det blir altså regnet som en slags "fjusk"? r_drawviewmodel 0 - fjerner det hele våpenet, eller bare animasjonen? Og blir jeg bannet fra servere eller noe sånt? Eller bare funker det ikke hvis serveren ikke tillater det? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hmm... Det blir altså regnet som en slags "fjusk"? r_drawviewmodel 0 - fjerner det hele våpenet, eller bare animasjonen? Og blir jeg bannet fra servere eller noe sånt? Eller bare funker det ikke hvis serveren ikke tillater det? r_drawviewmodel 0: -fjerner hele modellen. -Ikke tillat av noen ligaer og servere.(verste som kan skje på public: commandoen funker ikke.) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ok. Jeg vil jo gjerne se hvilket våpen jeg har... Det er altså ingen vei å bare skru av animasjonenene... F.eks, noen ganger når du bærer AWP og skifter til Deagle, så vises jo ikke noen animasjon... Jeg hadde håpt at det var mulig å skru på noe som gjorde slik med alle våpen. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 r_drawviewmodel 0 skulle vel virke på de fleste 1.5 servere, men det virker ikke på 1.6 Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hadde jeg vært deg hadde jeg bare bytta til en skin med en anna animasjon. Vet jeg har hatt ei hagle med en anderledes animasjon ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå