Gå til innhold

Feil i Outlook 2000 - lukkes automatisk

Rune69

Anbefalte innlegg

Hei,

sitter med en maskin i et nettverk. Brukeren bruker Office 2000. I Outlook 2000 (Sp-3) kommer det etter en viss tid opp en feilmelding a la virus-svchost-saken som eksisterte tidligere (husker ikke navnet) hvor en liten grå boks sier noe slikt som at "Outlook har generelt en feil og vil bli lukket". Ignorerer man boksen lukkes Outlook automatisk.

Jeg har kjørt Scanpst på pst-fila og den finner ingen feil. Hva kan jeg gjøre next? Det er kun 1 bruker i nettverket som har dette problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er vel sikkert maskina til denne brukeren da som har dette problemet. kan jo enten prøve å gjenopprette maskina til et tidligere tidspunkt. (hvis denne brukeren har XP) ellers kan du jo prøve å formatere, men dette er vel kanskje ikke så aktuelt.

Lenke til kommentar

Høres vel drøyt ut å formatere når det bare er Outlook som har feilen. Klart jeg kan avinstallere hele Office-pakka og reinstallere, men er nå også litt interessert i å høre om noen andre har vært borti i en slik feil eller kan gi gode råd som ikke innebærer totalbarbering av pc'en...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...