Ar2 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har hatt min t610 i ca ett år, i dag kjøpte jeg en tilsvarende til kona. På den nye blir talemeldinger spilt høyt på samme måte som ringelyder. På min gamle må jeg legge øret til telefonen for å høre hva som blir sagt. Er dette bare en firmware sak eller kan man justere dette selv? Hvordan finner jeg ut hva min firmware er? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Firmware sjekker du slik: > * < < * < * - Serviceinfo - Programvareinfo <> er venstre/høyre på joysticken, og * er *-tasten Min versjon er R4C003 - og den spiller talememoer høyt. Men så er min også ganske ny (T610). Om SE har gjort noe med telefonen vet jeg ikke, men jeg vil anta at det har med firmwaren å gjøre, ja... Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det har med firmwaren. Min var også slik din er, med lav lyd helt til jeg oppgraderte den. Det blir også gjort noen endringer i sending av SMS slik at det blir enklere. Gratis å oppdatere så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Ar2 Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Det ser ut som jeg har R1L013 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Gratis å oppdatere så det er ikke noe problem. Det er vel bare når telefonen er under 12 måneder. I såfall må Ar2 forte seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå