remi sture Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har i den siste tiden opplevd at musen er blitt "syk". Det er blitt vanskelig å merke tekst, når jeg klikker på en fil, åpnes det 4-5 versjoner av denne (virker som jeg kvadruppel-klikker). Noen som har opplevd dette? Hva kan eventuelt gjøres for å fikse opp i dette? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Slitasje. Har opplevd dette med min velbrukte IE 3.0. Går som regel over. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 stakkar mus da..... Min gamle mus ble også syk mens jeg spillte cs...plutselig fungerte ikke scrollen...og høyremuseknapp tok også kvelden. Er det en "musesyke" som sprer seg eller? Nei men, du kan jo se om det går over...eller kjøpe ny mus? IE 4.0 er god Lenke til kommentar
Pete Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har du prøvd å lokke med litt ost? Lenke til kommentar
remi sture Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Har du prøvd å lokke med litt ost? ja, jeg har i tillegg åpnet den for å fjerne drit... uten noe særlig merkbar forskjell Lenke til kommentar
Pete Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det trenger ikke være musen som streiker heller! Har du prøvd med en annen mus på maskinen? Lenke til kommentar
remi sture Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Noen som anbefaler noen musetyper, hvis jeg skal ta å kjøpe meg en ny en? Går vel da for en trådløs denne gangen... Lenke til kommentar
vgard Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Logitech MX700 er gull.. Har den selv. Lenke til kommentar
remi sture Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Det trenger ikke være musen som streiker heller!Har du prøvd med en annen mus på maskinen? Ja, det er det som er så rart, har nemlig testet med en annen mus og. samme problem da. prøvde også å gjenopprette hele maskinen, for å se om det hjalp. Men problemene forsvant ikke... Bruker en vanlig standard compaq-mus. Lenke til kommentar
Pete Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Liker ikkje trådløst (les stråling) utstyr. Dessuten får du jo i tillegg løpanes utgifter, til nye batterier til stråleklompen(ane). Lenke til kommentar
remi sture Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Får jo oppladbare batterier da! Lenke til kommentar
jihn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 jeg vil annbefale Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 PS/2 / USB på det varmeste, jeg er ihvertfall meget fornøyd. Lenke til kommentar
Pete Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det trenger ikke være musen som streiker heller!Har du prøvd med en annen mus på maskinen? Ja, det er det som er så rart, har nemlig testet med en annen mus og. samme problem da. prøvde også å gjenopprette hele maskinen, for å se om det hjalp. Men problemene forsvant ikke... Bruker en vanlig standard compaq-mus. Akurat. Da er altså nepp musa problemet ditt, for og si det slik Lenke til kommentar
vgard Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 det følger med oppladbare batterier og mottaker med ladestasjon på Logitech mx700. Derfor er den gull.. Og det er jo bare vanlige radiostråler. Du blir ikke syk av de, eller påvirket på noen annen måte. Er ikke sikker på hva du mente når du sa at du ikke liker de. Lenke til kommentar
Pete Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Blir ikke kvitt stråling, med oppladbare batterier dah. Men seff d hjelper jo på økonomien.. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hmmm, må være litt dritt å være mitt i et game så begynner musa å streike fordi batteriet går tomt...nytter ikke med ost da. Derfor kommer jeg aldri til å gå for trådløs mus, vil ikke risikere at jeg er i en cw eller spiller et vanlig game med CS eller noe, og plutselig da oppleve at musa ikke er helt med. Da hadde jeg kasta den i veggen ass... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Blir ikke kvitt stråling, med oppladbare batterier dah. Men seff d hjelper jo på økonomien.. Musen stråler sikkert mindre enn det elektriske anlegget i huset ditt uansett. Lenke til kommentar
dundee Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Logitech MX700 er gull.. Har den selv. Enig! Den er veldig bra! Lenke til kommentar
Pete Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ser på stråling som forurensning og, vil helst leve i et minmum av det. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ser på stråling som forurensning og, vil helst leve i et minmum av det. Sånn helt uten grunnlag liksom? Strålingen fra en trådløs mus påvirker deg ikke det spor. Du er badet i stråling fra verdensrommet, radiobølger, stråling fra elektriske ledninger, etc. En trådløs mus er ikke engang en dråpe i havet. Frykten din er totalt ubegrunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå