Gå til innhold

Litt for mye bass til naboene...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan ble lyden etterpå da?

ble renere. ikke så mye risting i veggene og gulvet.

men jeg skal snart kjøpe meg sub :w00t: .

noen som vet om noen gode suber til under 4000?

vil det beste være å kjøpe orginalsuben til mission m5?

Lenke til kommentar

Dynabel har til 19,-/stk Link. Så drar du på nærmeste byggevarehandel og kjøper 40x40 betongheller og møbelfiltknotter. Dette hjelper en god del, gikk mine heller på plass idag faktisk :) Damn, de er tunge! Fikk en blå fingertupp etter et lite uhell med den ene :D

Lenke til kommentar
Dynabel har til 19,-/stk Link. Så drar du på nærmeste byggevarehandel og kjøper 40x40 betongheller og møbelfiltknotter. Dette hjelper en god del, gikk mine heller på plass idag faktisk :) Damn, de er tunge! Fikk en blå fingertupp etter et lite uhell med den ene :D

Firmaet heter Eltek.Dynabel er navnet på høyttalerne de lager.Hvis du hadde lest litt så har jeg allerede gitt han tips om Eltek. :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Jeg la noen sittunderlag under høytalerne mine nå, og lyden ble faktisk litt bedre av så lite. Og mamma har ikke klaget på musikken min enda i dag, selv om jeg har spilt høyere enn jeg pleier. Så noe må det ha gjort.

Skikkelig underlag, steinheller og spikes neste :D

Lenke til kommentar

Jeg skrudde på spikes selv for mange år siden. 4 stk hjemmelagde pr. høyttaler. 6-kant-bolter med gjenger var utgangspunktet. Saget av bolt-hodet og lagde spiss. Deretter borret jeg 4 hull i bunnen av hvert høyttaler-kabinett og skrudde dem fast. Som underlag har jeg 4 gamle kronemynter.

Kronemyntene slo jeg et hakk i med en syl. Så la jeg 1 krone under hver spike. Fungerer bra det :yes:

Pris: 8 kroner :p

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...