Gå til innhold

CPU og vifte

Mathis

Anbefalte innlegg

Har lest noen tester på her, og funnet ut at en xp 2800 (barton) cpu er en fin erstatter form in gamle xp1900... Det jeg lurer på, er om noen har et forslag til en vifte, som er relativt lydløs, og samtidig kjøler nook til å la meg overklokke CPU`en. Vil også bytte ut skjermkortet mitt, og lurer på om folk synes Radeon 9800 Pro er en grei erstatning for mitt gamle Gforce 3 Ti? I og med at Radeon 9800 Pro har blitt relativt billig i det siste.. Er takknamlig fo inspill/svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lest noen tester på her, og funnet ut at en xp 2800 (barton) cpu er en fin erstatter form in gamle xp1900... Det jeg lurer på, er om noen har et forslag til en vifte, som er relativt lydløs, og samtidig kjøler nook til å la meg overklokke CPU`en. Vil også bytte ut skjermkortet mitt, og lurer på om folk synes Radeon 9800 Pro er en grei erstatning for mitt gamle Gforce 3 Ti? I og med at Radeon 9800 Pro har blitt relativt billig i det siste.. Er takknamlig fo inspill/svar

Hei du !

Anbefaling til vifte:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120735&cks=PRL ...støtter opptil Amd XP 3400+ ...med variabel viftehastighet og automatisk temp. kontroll!

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2045 ...den også anbefales veldig lydløs og billig , har den selv på min Amd Athlon 2600+ [barton] , kjølern støtter opptil Amd Athlon XP 3400+!

Radeon 9800Pro er en meget bra erstating for din Geforce3 ti , en kamerat hadde samme skjermkort som du har nå og bytte til Radeon 9800 Pro og han er meget fornøyd men du bør investere i en kabinettvifte samtidg hvis du kjøper det skjermkorte , for det blir fort varmt!

Endret av hifiman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...