Gå til innhold

Beste under 2000

ellatin

Anbefalte innlegg

Er for tiden fattig student og har akkurat oppgradert litt av PC`n, hovedsaklig CPU-XP1700+ og har ellers et litt eldre KT7-Turbo el Turbo2 (husker ikke) +512 sdram133, stort sett fornøyd med det, men mitt før så glimrende TNT2 Ultra pro begynner å bli litt gammelt, ble mye bedre med de nye detonatordriverene, men jeg tror jeg vil kjøpe nytt. Har ihvertfall ikke mer enn 2000,- å bruke på nytt kort. Bruker maskinen stort sett til spilling og skriving (som ikke krever noe særlig). Når det gjelder spill, funka det stort sett i f.eks MOHAA, men litt kødd på missionen i skogen. Er det noen som anbefaler? Eller noe jeg hvertfall ikke bør velge? Tenkte litt på GeForce4-460 eller Radeon 8500, må ha TV-out.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner ikke et gf4-4600 kort under 2000..Tror også du skal lete lenge etter et radeon8500 kort under 2000, hvis du skal ha er bra kort. Uansett hva du velger, så får du et bra gf3 kort for under 2k, du burde kanskje vente til gf4 4200 kommer ut, dette skal visst koste rundt 2k

Lenke til kommentar

Hercules 3D Prophet FDX8500LE 64MB, Gainward AGP GeForce4 MX440 64MB ligger under 2000 evt Hercules 3D Prophet FDX8500LE 128MB DDR(ligger litt over, men..). Har fulgt veldig lite med siste halvåret, men jeg tenker litt på disse. Kommer det forresten noe nytt i nærmeste fremtid som vil sende prisen på 128 mb kort nedover?

[ Denne Melding var redigert av: ellatin på 2002-04-17 13:39 ]

Lenke til kommentar

Ser jo på testen oss anandtech at gf4 knuser gf3... men jeg synes at det er mange på forumet som sier at folk IKKE må kjøpe gf4... er ikke det litt rart ?? er poenget å vente til gf4 ti blir billig og bra ?? hvorfor ikke kjøpe gf4 mx460, når denne knuser både gf3 og 8500LE ??

ok, ser det nå.... tatt poenget....

[ Denne Melding var redigert av: bjorngb på 2002-04-17 17:30 ]

Lenke til kommentar

"hvorfor ikke kjøpe gf4 mx460, når denne knuser både gf3 og 8500LE ??"

Nå tror jeg du er litt på jordet. Gf4 mx460 blir knust av 8500 (LE) og GF3 i hastighet. Jeg vil påstå at Geforce4 MX kortene er omtrent som et Geforce 2 MX kort med turbo.

Hvis du skal kjøpe Geforce4, så for all del, hold deg unna MX kortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...