8483838383 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Så det er ikke vanlig at jeg ser noe av disken i det hele tatt før jeg får kjørt den gjennom fdisk, selv om den er formattet til ext3? Den skal finne disken under oppstart selv om den er upartisjonert. prøv dette: mkdir /tull mount /dev/hdxy /tull X og y byttes ut i harddiskbokstav og partisjontall. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 prøv dette: mkdir /tull mount /dev/hdxy /tull X og y byttes ut i harddiskbokstav og partisjontall. Har gjort dette med de 2 andre diskene. Funket som fy det. Men når det gjelder s-ata disken, så vet jeg jo ikke hvilken harddisk det er og hvilken partisjon, i og med at disken ikke synes i det hele tatt. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 dmesg | grep hd for å finne ut hva disken heter (hdX) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 deja vu? - Har du og Blib montro samme problem? Er det samme spørsmål som svares i to tråder? Eeeeller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå