Trønder`n Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei der ute Er det noen som har noen gode sider med programmer ol. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hmmmm mulig du er litt ute å kjøre , men regner med du snakker om free og shareware Du finner det feks på. www.tucows.com og www.topdownloads.net Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 og logisk nokk www.download.com Lenke til kommentar
Cinet- Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Den var god... hehe Selvfølgelig har vi det. Lenke til kommentar
Trønder`n Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 For å være litt mer direkte. Jeg har en råtten Compaq Pentium III uten operativsystem eller noen ting. Jeg trenger alt som må til for å få den opp å gå uten og betale for det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Jeg har en råtten Compaq Pentium III uten operativsystem eller noen ting. Jeg trenger alt som må til for å få den opp å gå uten og betale for det. *neivel* Eller så har du jo linux/bsd osv da... Edit: Linux.com er fint for det... Endret 19. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Da har jeg løsningen for deg: Gentoo Debian SuSe Fedora etc etc. For løs-programvare: GNU, GNU Savannah, Sourceforge, Freshmeat. Lykke til. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Her ligger alle windowsversjoner fram til 98.(Det skal visst være lovlig å laste ned nå...) Prøver du å være morsom, eller er du bare dum? Edit: Fjernet link fra quote. Godt poeng, Goophy. Endret 19. juni 2004 av gspr Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) *poff* (Det skal visst være lovlig å laste ned nå...) Prøver du å være morsom, eller er du bare dum? Jeg vil tro det er ulovlig, men de hevder visst det er lovlig selv. Abandonware... Endret 19. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 For å være litt mer direkte.Jeg har en råtten Compaq Pentium III uten operativsystem eller noen ting. Jeg trenger alt som må til for å få den opp å gå uten og betale for det. Då er open source veien å gå. sunsite.uio.no er ein fin plass å lasta ned linux-distroar. Min personlige linux-favoritt er SuSE. Den kan du dessverre ikkje lasta ned (lovlig), men du kan instalera gratis fra ftp. (Du kan lasta ned alt som ligg på ftp'en og ha lokalt og instalera fra, fullt lovlig) sourceforge.net er ein fin plass å finna nyttige ting. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg vil tro det er ulovlig, men de hevder visst det er lovlig selv.Abandonware... 1) Abandonware i den forstand de bruker det, er ikke lovlig. 2) Windows 98 er ikke abandonware. Microsoft har faktisk forlenget supporten på det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg vil tro det er ulovlig, men de hevder visst det er lovlig selv.Abandonware... 1) Abandonware i den forstand de bruker det, er ikke lovlig. 2) Windows 98 er ikke abandonware. Microsoft har faktisk forlenget supporten på det. Har ikke satt meg inn i hvor lenge windows har support på os'ene sine ehlt enda... Får vel for å være godtroende... Btw, kanskje du skal fjerne link fra quote også... Lenke til kommentar
Trønder`n Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Det var leit. Jeg trodde Linux og eldre versoner av Win var lovlig / mulig og laste ned. Ellers takk for gode svar. Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 tror ikke noen vil gi deg noen sider der du kan finne ulovlig/piratlopiert programvare administratorene er strenge på det. (står om det i retningslinjer) Lenke til kommentar
above Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har noen gode sider, men det er vel ikke lov å snakke om det en gang her for det regnes som warex. Send meg en PM du så skal jeg sa hva vi kan få til Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 1) Abandonware i den forstand de bruker det, er ikke lovlig. Jeg vil si at når produsenten/utvikleren ikke lenger selger produktet eller yter support er det greit å laste ned programmet. Men nå er det ganske forskjellig hva folk anser som abandonware. I dette tilfellet snakker vi om gamle og utdaterte operativsystem/GUI fra Microsoft, og jeg tviler på at de bryr seg om at noen laster ned DOS og Windows (<=) 3.x . Windows 98 har jeg forståelse for, mens Windows 95 inneholder så mange bugs at det burde grense til det ulovlige å kreve penger for det. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Helt utrolig? Har ingen av dere oppdaget SNAPFILES.COM?? http://www.snapfiles.com Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Joda... www.snapfiles.com er en bra download-side det. Har brukt den i et par år. Har funnet mange nyttige programmer her; Ad-aware, Spybot, RegCleaner, ++ Endret 19. juni 2004 av nilsvn Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 1) Abandonware i den forstand de bruker det, er ikke lovlig. Jeg vil si at når produsenten/utvikleren ikke lenger selger produktet eller yter support er det greit å laste ned programmet. Men nå er det ganske forskjellig hva folk anser som abandonware. I dette tilfellet snakker vi om gamle og utdaterte operativsystem/GUI fra Microsoft, og jeg tviler på at de bryr seg om at noen laster ned DOS og Windows (<=) 3.x . Windows 98 har jeg forståelse for, mens Windows 95 inneholder så mange bugs at det burde grense til det ulovlige å kreve penger for det. Helt enig. Jeg vil også si akkurat det. Men loven sier noe annet, desverre. Derfor skal ikke slikt bedrives på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå