Lucifer 666 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Kjøpte en Seagate baracuda hos komplett i januar som har daua nå. Hvor lang garanti er det på disse diskene? Er det komplett jeg må sende den til eller direkte til seagate?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Meiner det var 2 år eg. Send den til Komplett du, med mindre Seagate er veldig raske på slikt så bør vel Komplett være raskare. Sjølv om Komplett har vore seige i det siste. Lenke til kommentar
enl Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 På Seagate disker med 8MB cache, er det hele 3 års garanti. Desverre har diskene med 2MB bare 1 års garanti Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Seagate disken min (120GB 2MB Cache) har 2 års garanti. Fikk det spesifisert fra Komplett. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du har uansett 5 år reklamasjonsrett Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Har Komplett sladre-plikt for innhold på disker ? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du kan finne garantien her. Det beste er vel å ta dette direkte med Komplett. Jeg sendte en 80GB til Seagate i Nederland og fikk en bedriten 20GB tilbake. Den saken kom jeg aldri noe videre med så jeg måtte bare gi opp til slutt. Det værste var at jeg i tilegg fikk masse utgifter på porto osv.. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har Komplett sladre-plikt for innhold på disker ? Haha! Ja nå kan du skylde deg selv! Nei, asså.. Helt ærlig, tror jeg ikke de bryr seg om innholdet på diskene. Hvem skal de sladre til, mener du? Mulig de ikke sjekker innholdet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ingen som husker Gary Glitter? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Komplett er oppe og går igjen på retur. Snakket med dem i går da behandlet de varene som kom inn 15 juni. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har Komplett sladre-plikt for innhold på disker ? Haha! Ja nå kan du skylde deg selv! Nei, asså.. Helt ærlig, tror jeg ikke de bryr seg om innholdet på diskene. Hvem skal de sladre til, mener du? Mulig de ikke sjekker innholdet i det hele tatt. Hvis disken har kræsja så får de vel ikke sjekket inneholdet likevel. Da må den vel sendes til Ibas eller no..Og det koster spenn. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Har Komplett sladre-plikt for innhold på disker ? Haha! Ja nå kan du skylde deg selv! Nei, asså.. Helt ærlig, tror jeg ikke de bryr seg om innholdet på diskene. Hvem skal de sladre til, mener du? Mulig de ikke sjekker innholdet i det hele tatt. Hvis disken har kræsja så får de vel ikke sjekket inneholdet likevel. Da må den vel sendes til Ibas eller no..Og det koster spenn. Bare lurte egentlig. Ikke at det er noe kjempe ulovlig på den, men litt warez må påregnes . Jeg får sende en mail til komplett å høre hva de synes om saken. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du kan finne garantien her. Det beste er vel å ta dette direkte med Komplett. Jeg sendte en 80GB til Seagate i Nederland og fikk en bedriten 20GB tilbake. Den saken kom jeg aldri noe videre med så jeg måtte bare gi opp til slutt. Det værste var at jeg i tilegg fikk masse utgifter på porto osv.. Kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
tbone Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Skjønner ikke helt hva som var så jævlig morsomt med det akkurat, men nå er ikke jeg i fnisealderen lenger heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå