Shikaru Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei.. Jeg har en annen side som heter www.sc-gohan.moo.no men det er laget i et stygt prog. i home.no men frontpage er mye bedre så den """uber""" siden min er www.narut0.moo.no . ikke så mye på den men titt pån i hvertfall da. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Er det èn ting jeg hater så er det "musehaler" eller ting som følger etter musa når du drar den rundt. Anbefaler at du fjerner den. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Hei.. Jeg har en annen side som heter www.sc-gohan.moo.no men det er laget i et stygt prog. i home.no men frontpage er mye bedre så den """uber""" siden min er www.narut0.moo.no . ikke så mye på den men titt pån i hvertfall da. Tør jeg spørre hvorfor du har rippet http://www.narutofan.com/ ? Du er klar over at det er brudd på internasjonale lover om kopirett? I tillegg har du gjort det så til de grader elendig at jeg blir fysisk kvalm. Sorry, men sånne som deg har jeg 0 respekt for *SENSURERT* EDIT: Jeg er SÅ langt fra å ta kontakt med narutofan.com *holde opp to fingre med 1mm mellomrom* Endret 19. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 musehaler er plagsomme ting, men den der var ikke den verste om jeg får si det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 I staden for å få opp ein musehale kom det opp eit spørsmål om å installere Comet Cursors kvar gang eg opna ei ny side. Fjern musehalen! Lenke til kommentar
UAM Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei.. Jeg har en annen side som heter www.sc-gohan.moo.no men det er laget i et stygt prog. i home.no men frontpage er mye bedre så den """uber""" siden min er www.narut0.moo.no . ikke så mye på den men titt pån i hvertfall da. Tør jeg spørre hvorfor du har rippet http://www.narutofan.com/ ? Du er klar over at det er brudd på internasjonale lover om kopirett? I tillegg har du gjort det så til de grader elendig at jeg blir fysisk kvalm. Sorry, men sånne som deg har jeg 0 respekt for *SENSURERT* EDIT: Jeg er SÅ langt fra å ta kontakt med narutofan.com *holde opp to fingre med 1mm mellomrom* Merkelig reaksjon fra en som siterer satanister. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Noe galt med LaVey og nå da? Men, enig. copycat = no-no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg