kesse Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har det som sikkert mange andre har, nemlig en piratkopi av XP. Å jeg har hørt at man ikke må laste ned SP1 til en piratkopi av XP for da finner Microsoft det ut;) stemmer dette, eller kan jeg laste det ned uten noen bekymringer?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det får du finne ut selv......... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 installer sp1 du og kommer ms på døra di så må du huske å si ifra til oss andre fort Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259299&hl= Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Er ikke SP1 med i SP2 forresten? (Jeg har begge installert) Lenke til kommentar
kesse Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Men er det noen her som har lastet ned SP1 til en piratversion uten noen problemer?? Lenke til kommentar
Sir_Kim_2000 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Vel, jeg skulle ha meg en bærbar pc og regnet me at jeg fikk med win xp med sp1. Jeg ville teste om pcen gikk noe særlig kjappere uten og med sp1 til windows xp. Jeg fikk da skaffet meg en piratkopi av vindows xp pro. Installeringen gikk greit og alt fungerte helt til jeg skulle legge inn sp1. Jeg har ikke internett hjemme, så jeg vet ikke om installen til sp1 har noen "lurifakser" innebygd. Men det som skjedde var at jeg fikk en melding om at cd-keyen min ikke var godkjent og at installen ville fjerne filene som hadde blitt lagt inn før "key-sjekken". Jeg har nå windows xp med lisens med sp1. Hmm, for og være helt ærlig er jeg ikke helt fornøyd. Pcen min gikk fra formula 1 til sneglefamilien i dyreparken he he, pcen min er iallefall IKKE noe rask me sp1 iallefall, men en kan trøste seg med det at ingenting er "perfekt" i dataverdenen. Men jeg er fornøyd med feilene som er fikset:) Det skal gå ann og bruke win xp(med sp1 innebygd/integrert) med falsk cd-key. Men da vil du ikke få med deg den store "helten" som skal komme snart, nemlig sp2. Et tips : Jeg hadde bare lagt inn win 2k(Windows 2000). XP er bare etterkommeren av 2000. XP har bare masse mere rot med seg spør du meg. Håper svaret mitt kan komme til hjelp:) Mvh Sir_Kim_2000 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Sir_Kim_2000 det der er pisspreik, SP1 gjør ikke at maskinen blir tregere, det er bare en samlepakke med bugfixer, SP2 er det samme men noe nytt som f.eks security center. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 jepp det er pisspreik. pc`ene mine blir kjappere med Service Pack inne den. både i Windows 2000 og XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå