jepser Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg lurer på hvilke komponenter som er viktig i en pc når den nesten bare skal brukes til 3D applikasjoner som Maya o.l.? Spesifikasjonene på maskinen min er: -Intel Pentium 4 3.06 GhZ med HT -Gainward GeForce FX5200 256 MB -1024 MB Ram Men jeg syns det går ganske treigt, og lurer på hva jeg bør bytte ut for å få det bedre... Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 når du jobber i selve programmet så kan det lønne seg og ha et litt bedre skjermkort. Lenke til kommentar
jepser Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ja, for det kan ta ganske lang tid å rendre noen ting... Først trodde jeg kanskje det var harddisken som var litt for full, men så rydda jeg opp, og det hjalp lite... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Nå er ikke jeg noen ekspert på området, men vil tippe at: AMD64(prosesserer mer om gangen) Mye RAM (kanskje 1,5GB)! Når det gjelder skjermkort tror jeg det kanskje avhenger fra program til program og at det da enten er sånn at du må ha veldig bra kort eller at det er helt uvesentlig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ser at de -fleste- professjonelle har 8GB < RAM, så det kan vel lønne seg ja. Så har du skjermkort som spesielt retter seg mot den type arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå