Sl@ffen Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hvordan herper man reaktoren på Enclave plattformen? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Du må først skaffe deg nøkkelkortet fra presidenten. Du må nok drepe ham for å få tak i den, stjeling funker visst ikke. Nøkkelkortet deaktiverer sikkerheten på plattformen, slik at du kan ta deg inn til datamaskinen som styrer reaktoren. Spreng datamaskinen med et eller annet eksplosiv, eller bare skyt den. Du har 9 minutter på deg til å komme deg ut etter reaktoren er herpa. Det ligger imidlertid et MEGET stort problem i veien - nemlig Agent Horrigan, den verste SOBen i hele spillet. Han har plasmavåpen, så sikt på armene hans når du skal ta ham. Han har så mye som ca. 999 health, så en kombinasjon av plasma/gauss/minigun funker best på ham. Kilde: http://www.thecomputershow.com/computersho...allout2walk.htm Black Isle, som har laget Fallout 1 og 2, har snakket om en Fallout 3 i 3D...man kan da se at alle våpnene man er utstyrt med har forskjellig utseende, ikke det "standardutseendet" for hver type som i Fallout 1&2. [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-04-17 12:46 ] Lenke til kommentar
Sl@ffen Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Okei greit nok, men hvor er det man finner heisen som går opp til reaktor rommet? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Du må bare finne en heis som tar deg dit. Har spilt gjennom spillet, men dette var for ca. 1 år siden, så jeg husker ikke 100% HVOR denne heisen er. Forresten kan du bruke det nøkkelkortet fra presidenten til å aktivere turretene ved utgangen, der Agent Horrigan står og venter på deg. På denne måten blir det LITT enklere å ta ham. Anbefaler å sjekke ut walkthroughs (Google: +"Fallout 2" +walkthrough), som den jeg nevnte i mitt tidligere post. Der finner du alle "Special Encounters" samt andre hemmelige ting som våpen osv. Lenke til kommentar
Sl@ffen Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg vet om en nyttig bug hvis du er interesert. 1.Dra til NCR 2.gå til hu kjerringa med den psyco gubben som vil sprenge huset, og drep han. 3.reparer PC-en og få xp points dette kan du gjøre flere ganger.! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Håper at Black Isle kan begynne på Fallout 3 rett etter de er ferdige med Icewind Dale 2..! Sannsynligvis blir Fallout 3 basert på IW2-motoren, men jeg håper at de lager en egen 3D-motor, ala Dungeon Siege, eller enda bedre, Neverwinter Nights. Med en 3D-motor vil spillet ta mye mindre plass og vil helt sikkert passe på en CD eller 2. Ikke som BG eller Fallout Tactics (sprite-baserte) som kom på flere CD-er... Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 evileddie sjekk mitt innlegg om black isle's ukjente spill da. vi ber til datagudene om at det er fallout 3! Lenke til kommentar
Sl@ffen Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 noen som har Fallout Tactics her? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 14:21, Sl@ffen skrev:noen som har Fallout Tactics her? Ja, det har jeg. Må si at det er kun Fallout-universet (omgivelser, monstre, våpen) som er fellesnevneren mellom Fallout 2 og Tactics, men som en ivrig strategispiller, likte jeg Tactics like godt som Fallout 2. Fikk til slutt mekket en gruppe med Power Armor MkII, miniguns (Avenger, Gauss, Laser), rakettkastere, snipergeværer osv. Det trengs, man kommer KUN over roboter i de siste levlene! Tips: IKKE ha DeathClaws, mutanter, ghouls eller roboter i gruppa di - ulempene med dem oppveier fordelene ganske kraftig..! Gå for gode, gamle Homo Sapiens..! Lenke til kommentar
Sl@ffen Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 noen spm. 1. Har kommet til den derre banen hvor du skal hjelpe reaverne med noen roboter som angriper byen deres. Hvilken folk burde jeg ha på den banen? (for eksempel 1-sniper 3-assault duder- 1-doktor- 1-speider)? 2. Har noen av dere funnet springfield bonus banen? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 13:56, Sl@ffen skrev:noen spm.1. Har kommet til den derre banen hvor du skal hjelpe reaverne med noen roboter som angriper byen deres.Hvilken folk burde jeg ha på den banen?(for eksempel 1-sniper 3-assault duder- 1-doktor- 1-speider)? Ser bra ut dette...bare pass på å bruke energi-baserte våpen (laser, plasma, gauss) da disse funker best mot roboter. Explosive våpen (granater, raketter) gjør også susen, men pass opp for "splash damage). Ha assault-folkene dine hele tiden i en formasjon som gir god "firepower", men plasser dem slim at det ikke er noen sjanser for "Friendly Fire". Sniperen bør i alle fall ha den beste laser-sniperrifla. Med mindre doktoren din har skikkelige gode skills på våpen, bør du holda han/hun/det på god avstand fra slagmarken. Quote: 2. Har noen av dere funnet springfield bonus banen? Du tenker på Special Encounters? Jeg fant aldri denne banen...kan ikke hjelpe deg der. Men har vært på nesten alle SE i Fallout 2. Kommer du ikke noen vei så sjekk ut en walkthrough. Men husk at dette bare er en "Last Resort"! Lenke til kommentar
Sl@ffen Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Rollefiguren min i Fallout 2 er nå på level 67! Hp: 349 Ac: 43 Ap: 10 All dermal implants oxo! Unarmed skill: 203! med slayer perk! Hva er den høyeste levelen dere harhar hatt? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 10:53, skrev Sl@ffen:Rollefiguren min i Fallout 2 er nå på level 67!Hp: 349Ac: 43Ap: 10All dermal implants oxo!Unarmed skill: 203! med slayer perk!Hva er den høyeste levelen dere harhar hatt? Hadde en oppå 50-tallet en gang, men pågrunn av noen fucka savegames er han bare på 42 nå, sniper fyr, 270% i small guns, 10 i alt utenom endurance og charisma (og perception, har den greia som gir +2 til skytinf, og bare 8 som basevalue), sharpshooter, morecriticals, better criticals, sniper osv. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå