colombo230 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Har kjøpt en USB mp3 spiller, men den kommer ikke fram som flyttbar disk slik den skal etter at jeg har installert driverne til spilleren. Antar at jeg må installere noen nye usb drivere e.l. for å få den til å fungere? Finnes det noen universelle usb-drivere som fungerer fint for win98SE eller? Har en gammel pc (200 Mhz, 32 mb ram) og er litt usikker på hva slags hovedkorttype jeg har...Hvordan finner jeg ut det, dersom jeg må installere spesifikke usb-drivere til mitt hovedkort? Endret 19. juni 2004 av colombo230 Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Win98 krever USB-drivere installert. Disse følger vanligvis med USB-produktene. Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Win98 krever USB-drivere installert. Disse følger vanligvis med USB-produktene. Vel, det fulgte som sagt med drivere til spilleren, men spilleren gjenkjennes ikke, den vises ikke som flyttbar disk i explorer. Spilleren trenger ikke drivere dersom man bruker XP, ME eller Win2k. Det eneste som trengs for at spilleren visstnok skal fungere i 98SE er å installere de driverne som fulgte med! Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 prøvd å lasta ned nye drivere eller? til usb`en din som funker i Windows 98? Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 prøvd å lasta ned nye drivere eller? til usb`en din som funker i Windows 98? Hva mener du? Snakker du om drivere til USB porten min? Det er det jeg lurer på...Hvor finner jeg det? For drivere til MP3-spilleren fulgte jo som sagt (for tredje gang) med spilleren. Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Fikk fikset det nå! Denne ble løsningen for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå