Xpi Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Man Falls Asleep At Church... One day Mrs. Jones went to have a talk with the minister at the local church. "Reverend," she said, "I have a problem, my husband keeps falling asleep during your sermons. It's very embarrassing. What should I do?" "I have an idea," said the minister. "Take this hatpin with you. I will be able to tell when Mr. Jones is sleeping, and I will motion to you at specific times. When I motion, you give him a good poke in the leg." In church the following Sunday, Mr. Jones dozed off. Noticing this, the preacher put his plan to work. "And who made the ultimate sacrifice for you?" he said, nodding to Mrs. Jones. "Jesus!", Jones cried as his wife jabbed him the leg with the hatpin. "Yes, you are right, Mr. Jones," said the minister. Soon, Mr. Jones nodded off again. Again, the minister noticed. "Who is your redeemer?" he asked the congregation, motioning towards Mrs. Jones. "God!" Mr. Jones cried out as he was stuck again with the hatpin. "Right again," said the minister, smiling. Before long, Mr. Jones again winked off. However, this time the minister did not notice. As he picked up the tempo of his sermon, he made a few motions that Mrs. Jones mistook as signals to bayonet her husband with the hatpin again. The minister asked, "And what did Eve say to Adam after she bore him his 99th son?" Mrs. Jones poked her husband, who yelled, "You stick that goddamned thing in me one more time and I'll break it in half and shove it up your ass!" "Amen," replied the congregation. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Litt gammel men fortsatt bra Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har en annen versjon av den: Fulgte du med i religionstimene? Lille Mary gikk på søndagsskolen. Som regel satt hun og sov, men denne timen fant læreren ut at han skulle ta henne litt. - Si meg Mary, hvem var det som laget universet? Men Mary sov. Rett bak henne satt det en liten gutt, som reddet henne. Han tok en blyant og pirket henne bak øret til hun våknet. Mary våknet brått og sa (lettere irritert): - herre gud. - Veldig bra, sa læreren litt overrasket. Kanskje han hadde tatt feil av Mary. Mary derimot sovnet med en gang igjen. Vel, tenkte læreren, jeg prøver igjen. - Mary hvem er vår herre og frelser? På nytt pirket gutten Mary bak øret til hun våknet. - Jesus Christ, snerret hun ut denne gangen (litt mere irritert), og sovnet på nytt. Jaha, tenkte læreren, jeg har tatt feil, hun følger med og er ganske skarp i tillegg. Jeg må teste henne en siste gang, bare for å sjekke. - Si meg Mary, hva sa Maria til Josef da han hadde satt 23 barn på henne? Gutten pirket Mary bak øret igjen. Mary freste ut i klasserommet: - Dæven,stikker du den tingen i meg igjen, så knekker jeg den i to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå