script2 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har du Tele2 ([email protected]) får du ikke tilgang til webmailen med mindre du benytter tele2-oppkoblingen. Hvordan skal du da lese eposten når du er på reise? Du kan ikke vente at en internett-kafe skal være koblet opp med Tele2. Lenke til kommentar
thingul Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har du sjekket på webmailen også ? Lenke til kommentar
script2 Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ja, kommer ikke inn. Når jeg klikker på "Kontoservice", finner jeg følgende: - Kontoservice er kun tilgjengelig når du er oppkoblet med ditt Tele2Internet abonnement. Lenke til kommentar
Donn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei, jeg bruker denne leseren når jeg ikke er hjemme: http://www.no.twigger.com/ ( Under " provider " trykker du på C2I ) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Elendig.. hele poenget med webmail er jo å ha tilgang uansett hvor man er Lenke til kommentar
alexhegg Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Har adsl fra Firstmile og leser mine eposter på tele2webmail uten problemer. Endret 19. juni 2004 av alexhegg Lenke til kommentar
abjork Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ja, kommer ikke inn. Når jeg klikker på "Kontoservice", finner jeg følgende:- Kontoservice er kun tilgjengelig når du er oppkoblet med ditt Tele2Internet abonnement. Webmail og kontoservice er to forskjellige ting. Webmail kan du nå fra hvilken som helst isp. Skal du gjøre endringer i passord, adresseinformasjon m.m. gjennom kontoservice må du vere pålogget tele2 sitt nett. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har NGT og leser e-post på Tele2 webmail. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Jeg har ADSL fra Telenor og har ingen problemer med å bruke http://webmail.tele2.no Jeg har heller ingen problemer med å sjekke mailen når jeg er på jobben hvor da våre linjer går igjennom vårt hovedkontor i Nederland. [Edit] Har heller ingen problemer å laste ned mail igjennom vanlig e-post program igjennom min telenor ADSL linje. Helt vanlig standard pop3 protokoll med pålogging til c2i mail serverene. Endret 19. juni 2004 av Zimon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå