Tfosheim Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Point of View med GeForce 6800 GT NVIDIA-partneren Point of View annonserte i går GeForce 6800 GT-kortet sitt, som skal være på plass i butikkene neste uke. GeForce 6-serien rykker stadig nærmere butikkhyllene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Siden jeg har POV nå og er strålende fornøyd, så tror jeg nok at jeg blir å vente på dette kortet. Jeg foretrekker å kjøpe nvidia kort selv om jeg ikke kan begrunne dette på noen måte. Det bare er en smakssak. Og POV er jo dønn stabilt Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 POV eller GainWard? ARGH! Hvorfor er livet så vanskelig? Men det blir vel det kortet som er billigst på meg Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det var på tide! Har ventet lenge på at Geforce 6800 serien skal ankomme det norske marked, forhåpentligvis så får vi snart se hva di duger til , en jobb for HW? Lenke til kommentar
1995 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Med litt flaks og medvind har vi disse på lager i neste uke, og vil i såfall prøve å få sendt ett til HW for skikkelig testing Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Nice indeed. Trodde kun det var mamoz som solgte POV her i norge. Det var i hvert fall det når jeg kjøpte mitt for ett år siden. Spennende å se hva prisen på dette blir da. Eneste som irriterer meg er det at netshop ikke har inne flere nforce 3 250 kort enn Gigabytes. Blir vel nødt til kun å kjøpe skjermkortet her da og resten hos pcutstyr siden de har epox 8KDA3+ kortet. Eller kanskje bare hovedkortet hos PC utstyr siden netshop også har OCZ ram...noe som jeg gjerne vil ha. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Husk at hvis du vil klokke kortet så må det ha to molex-kontakter, ellers vil det få for lite strøm. lqpl Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Oi bare 3995 på netshop Excellent. Da er det bare å bestille om 2 ukers tid Lenke til kommentar
camxer Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har sitt et gainward 6800Gt golden sample til 3895, men jeg husker ikke hvilket webshop det var. Jeg anbefaler denne fordi den kommer med bedre minne/kjøling enn andre referansekort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Funker det der i en Shuttle eller? Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå