phax Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hei, er hjemme hos faren min i helga og der koser jeg med trådløst nett på lappis'n min! men syntes jeg ikke fikk så bra hastighet som skulle ønske, og merket etterhvert at det var littmye aktivitet på maskinen min uten at jeg gjør noe som helst, lurer bare på om dette er normalt? har ikke så kjempe peiling på trådløst, eller nettverk i det hele tatt! her har jeg bare vært logget på i 5 min og ikke gjort noe som helst, skal det være så mhye aktivitet? og skal den sende mye mer en den mottar? bare lurer litt på om det er no virus orm skit som lusker i bakgrunnen her.. takker for alle svar! Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Den ser helt grei ut.... Trenger ikke paranoye:) Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 ok, takker! var bare det jeg ville høre! hadde nettopp besøk av en ekkel orm for en ukes tid siden, fryktet bare at det hang litt igjen! men da er alt gull å grønne skoger. god helg!! Lenke til kommentar
datslo Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvis du tenker på at den har lastet ned info på 5 min, uten at du har gjort noe? Det er normalt. Den vil alltid laste ned info Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Tja Mulig de andre over her har rett men jeg har vært på i tyve min og gjort mye og fått:Sendt 1697 Mottatt 1317 Hvis du er i tvil om aktiviteten på laptopen din vil jeg ha installert en software brannmur. Feks zonealarm eller en tilsvarende. Dette kan du finne ut av på www.tucows.com:... og deretteter søke på brannmur... eller zonealarm hos www.zonelabs.com (Freeware for den enkleste, men med registrering for oppdatering - etter min mening - meget bra med gode veiledninger Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå