Gå til innhold

Hvor mye for en 3 uker gammel 7250i?

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg sal kjøpe meg en 7610 snart, men først må jeg få solgt min 7250i for å få litt cash... :yes:

Jeg leverte inn min 7250 til rep. for en måned siden, og da den kom tilbake var det blitt en 7250i... Med det gamle dekselet selfølgelig... (så jeg skal kjøpe nytt før jeg selger den)

Hvor mye får jeg for denne 3 uker gamle telefonen..? (skal selge den til en venn sikkert, så jeg vil ikke virke gjerrig ;) )

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den er jo nogså gammel, vet ikke jeg, ville ikke betalt mer en max 1500.. ( i og med at det finnes så mye bedre telefoner til rundt 2500,- nå for tiden! )

( med nogså gammel mener jeg ikke din telefon, men selve modellen )

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Jeg syns det rett og slett er en fantastisk telefon. :yes: ...men skal prøve å være objektiv. Med tanke på at det er mye annet her i verden som spesifikasjonsmessig stiller sterkere enn den burde den ikke koste all verden. Den ligger vel på rundt 2500,- uten abbonement?

Syns du kan prøve å ta mellom 1500,- og 2000,- for den. Begynn heller høyt og gå nedover i pris enn å starte og slutte lavt.

Lenke til kommentar

Du kan nok ikke regne med mer enn 1500-1750 et sted vil jeg tippe...

Men jeg ville heller solgt på Qxl eller et sånt profilert sted å betalt 20 kr, så får du solgt den til noen bønder som kanskje må betale 3000 for den i nord...

Selge ting til venner lønner seg ALDRI i lengden!

Men men, ditt valg selvfølgelig! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...