spesseh Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei. Jeg lurer på hva jeg skal velge hvis jeg skal bygge meg en ny maskin. Jeg spiller så å si aldri noe annet enn Direct3D Baserte spill som Flightsimulator2004. Ellers bruker jeg maskinen til Videoredigering, musikk og film. Tenkte på Athlon 64 3200+ og Radeon X800. Er dette en bra løsning for meg da? Noen som også har en formening om hvordan prisene på disse produktene kommer til å være i August. Vil jeg kunne få X800 til under 3000? Takk for svar. Spesseh Lenke til kommentar
jihn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har nylig bestillt Athlon 64 3200+ og x800pro selv Så mener det er bra til d3d spill jeg. Prisene synker jo selvfølgelig...men det er vanskelig å spå hvor mye da, men er godt mulig prisene på enkelte av kortene har gått under 3k..men sapp sitt kort koster jo bare 3300,- nå da. Og det er ikke en så veldig gal pris Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Bra løsning det, men husk å kjøp 1GB ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå