Hoppesagåsa Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg har et lite problem so irriterer meg. Når jeg surfer aktivt på nettet, begynner harddisken å jobbe som bare pokker i ca 1-2 minutter. Dette skjer ca hvert 15-20 minutt. Den jobber såpass tungt at maskinen jobber svært seint. Hva kommer dette av? Har forøvrig Temp-mappa og win2000 på separate disker. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Har du sjekket i Scheduled Tasks mappa? Kan være noe som ligger der å kjører. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Neida, det er ingen programmer, så vidt jeg kan se, som går i bakgrunn og stjeler oppmerksomheten. Dessuten så gjelder dette kun når jeg surfer. Uansett så har jeg akkurat inslallert XP, så får jeg se hvordan det går videre framover. Men jeg er fremdeles åpen for forslag! Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 [ Denne Melding var redigert av: laPANTHA på 2002-09-04 03:48 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå