-Teddy- Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Jeg prøvde en gang et slikt virtuell cd rom stasjon program på min Generals ZH cd, for å se om det virket, det gjorde det ikke. Alle cd'en jeg har er ORGINALE (både til Generals, og til ZH) Men etter dette får jeg feilmeldingen "wrong disc inserted-blablabla" enda det ER riktig disc. Jeg har slettet hele programet som het "Alcohol 52%" og alle register filer som jeg kunne finne (som hørte til programmet). Jeg har reinstallert alt sammen på en NY Harddisk, (det var det første jeg installerte på den, jeg formaterte den i går) Men allikevel får jeg feilmeldingen. Jeg har en NO-CD-CRACK, og den virker fint, men da får jeg ikke oppdatert spillet, og da får jeg heller ikke spilt ONLINE.... Jeg trenger hjelp plz, hjelp! NB: Vanlig Generals, uten tilleggs pakke fungerer fint! (Det var ZH cd'en jeg testa i det programmet) Endret 19. juni 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Er det noen som kan hjelpe? Lei av å spille mot pc'en... Hallo??? Jeg prøvde å sende mail til support'n dems, men fikk aldri noe svar. (3mnd siden) Hjelp, plz! Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 har hatt de samme problemene selv med en par spill(de var begge fra ea) men j prøvde og prøvde helt till d gikk... prøv å instaler alt helt fra bunnen av...eneste som funka for meg i allfall Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Av installerte hele spillet jeg, og alt som var igjen tok jeg manuelt. Men har ikke fått tatt register filene til CCG og CCGZH da. Noen andre som kan hjelpe? Det nytter ikke å bare prøve og prøve.... Pc'en min er fast bestemt på at jeg er en sånn som kjøper piratkopier, noen som er gode til å overtale pc'er? Endret 20. juni 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis ingen kan hjelpe meg, vet noen om et sted jeg kan få hjelp da? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg kan hjelpe deg, don't fear, Quicko is here! Jeg tipper noe har gått galt i regediten din, det finnes lettere metoder... men jeg kjører den lengste og mest kompliserte. Pass på at du har ZH og CCG installert (Selv om de ikke virker). Bruk system restore for å gå til utgangspunktet, og følg guiden min: Min guide Tipper jeg rett, har ikke Alcohol noe med dette å gjøre. Jeg har alcohol og daemon, men det funker helt fett hos meg. Hvis du sletter alle spor, skal det i teorien funke. Lykke til, Mvh. Quicko Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 1. Jeg kjører ME 2. Jeg skal formatere harddisken der CCG og ZH lå i utganspunktet, denne uken en gang. Jeg har fått meg en ny HD serru, og på den har jeg allerede installert CCG og ZH. 3. Etter jeg har formatert den gamle disken skal jeg installere XP på den nye. 4. Jeg har ikke problemer med å installere spillet, bare md å spille det.(for sikkerhets skyld) 5. System restore? Jeg har system gjennoppretting, men pga virus har jeg måttet slette alle filer i _Restore mappa flere ganger. Jeg kan ta systemrestore, men jeg kan ikke loade system restores fra før 2uker siden... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 OK, jeg leste visst litt feil... Formateringen vil nok hjelpe, hvis det er der windows ligger. Siden du allikevel skal gjøre det senere denne uken, er det vel ikke verdens undergang å vente et par dager uten ZH Pass også på at cden er helt ren. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Ja, skal formatere "windows disken" Men når jeg skal installere XP, bør jeg gjøre det FØR eller ETTER at jeg har formatert den gamle windows disken? Og bør jeg uninstallere CCGZH som jeg har installert på den andre HD'en, FØR jeg formaterer? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg foreslår å formatere alt, da er du garantert, og du slipper all "dritten" som har en tendens til å feste seg på harddiskene. Når du installerer XP på nytt, blir det som regel litt bugget/rotete. Medmindre du har mange store filer du ikke orker ta backup av. Hvis du skal installere XP på den nye disken, har det vel ikke noe å si, men du kan godt installere etter formatering. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Den nye disken ble formatert for 2-3 dager siden, så det er vel ikke noe vits i å formatere den på nytt? Det enste som ligger på den er CCG, ZH, Black and White og Project IGI... Bare slette alt C&C, så installerer jeg XP på den nye, så formaterer jeg den gamle. (Innbiller meg at dette er den letteste metoden?) Jeg blir vel kvitt alle de gamle systemfilene på denne måten? Jeg har nemlig rota til det gamle winowset så til de grader, så vil helst at XP skal være helt "ren"... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jajo Når du sletter/reinstallerer ZH og CCG, sørg for å følge guiden min, for sikkerhetsskyld... Det tar ikke lang tid, selv om det ser slik ut Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hehe, jeg har vært igjennom lengre guider, vet det ikke tar lang tid, har fixa en del i regedit før... Sjekk avatar så skjønner du noe... Hehe uanz thx! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå