Gå til innhold

DScaler og Terratec C. 600 TV problemer

Xantix

Anbefalte innlegg

Hei jeg har kjøpt meg Terratec C 600 TV og får det ikke til å virke riktig. Jeg har prøvd å configurere det så godt jeg kan men det eneste jeg får av bildet er det berømte snø på skjermen bildet. Så jeg håper noen som har klart å konfigurere programmet kan hjelpe meg. Da ikke norsk cabel er oppført blant frekvensene man søke på så valgte jeg først den svenske og siden prøvde jeg nesten alle de andre uten at det hjalp noe mere. Det er siste versjon av DScaler jeg kjører. 4.1.8

Takk

X.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg har kjøpt meg Terratec C 600 TV og får det ikke til å virke riktig. Jeg har prøvd å configurere det så godt jeg kan men det eneste jeg får av bildet er det berømte snø på skjermen bildet. Så jeg håper noen som har klart å konfigurere programmet kan hjelpe meg. Da ikke norsk cabel er oppført blant frekvensene man søke på så valgte jeg først den svenske og siden prøvde jeg nesten alle de andre uten at det hjalp noe mere. Det er siste versjon av DScaler jeg kjører. 4.1.8

Takk

X.

Prøv det nederste valget: full frequency scan, burde dekke de fleste frekvensene ihvertfall, vet ikke om format-valget har noe å si (er det PAL-N i norge?), driver faktisk å kjører en scan i dScaler i dette øyeblikket selv. Så si ifra om du får fikset det og hvordan du gjorde det.

AtW

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjørt full freq. scan uten at den fant en eneste canal :( Har som sagt terratec 600 kortet og valgt det som kort samt valgt philips pal tuner. Vet ikke om det er noe mere jeg må konfiguere for å få bildet eller om det rett og slett er en annen type driver som skal sammen med Dsacler. Programmet som fulgte med kortet fungerer glimrendes og finner alle kanalene i løpet av sek så det er ikke der det ligger..... Hjelp mottas med stoooooor takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...