Xantix Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei jeg har kjøpt meg Terratec C 600 TV og får det ikke til å virke riktig. Jeg har prøvd å configurere det så godt jeg kan men det eneste jeg får av bildet er det berømte snø på skjermen bildet. Så jeg håper noen som har klart å konfigurere programmet kan hjelpe meg. Da ikke norsk cabel er oppført blant frekvensene man søke på så valgte jeg først den svenske og siden prøvde jeg nesten alle de andre uten at det hjalp noe mere. Det er siste versjon av DScaler jeg kjører. 4.1.8 Takk X. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei jeg har kjøpt meg Terratec C 600 TV og får det ikke til å virke riktig. Jeg har prøvd å configurere det så godt jeg kan men det eneste jeg får av bildet er det berømte snø på skjermen bildet. Så jeg håper noen som har klart å konfigurere programmet kan hjelpe meg. Da ikke norsk cabel er oppført blant frekvensene man søke på så valgte jeg først den svenske og siden prøvde jeg nesten alle de andre uten at det hjalp noe mere. Det er siste versjon av DScaler jeg kjører. 4.1.8Takk X. Prøv det nederste valget: full frequency scan, burde dekke de fleste frekvensene ihvertfall, vet ikke om format-valget har noe å si (er det PAL-N i norge?), driver faktisk å kjører en scan i dScaler i dette øyeblikket selv. Så si ifra om du får fikset det og hvordan du gjorde det. AtW Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Nå har jeg kjørt full freq. scan uten at den fant en eneste canal Har som sagt terratec 600 kortet og valgt det som kort samt valgt philips pal tuner. Vet ikke om det er noe mere jeg må konfiguere for å få bildet eller om det rett og slett er en annen type driver som skal sammen med Dsacler. Programmet som fulgte med kortet fungerer glimrendes og finner alle kanalene i løpet av sek så det er ikke der det ligger..... Hjelp mottas med stoooooor takk! Lenke til kommentar
StureG Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 sannsynligvis trenger du denne patchen fra microsoft http://www.microsoft.com/downloads/details...D0-B4310675B02B er noe med DirectX som ødela for TV-tunerkort Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) SUKSESS! fant problemet, i setup card/tuner, så må du skifte tuneren til Philips FQ1216ME MK3 [PAL/SECAM multi] Edit, jaggu ikke lett å finne ut, er litt stilt av meg selv nå AtW Endret 19. juni 2004 av ATWindsor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå