Keyzer28 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny telefon nå, og vurderer SE T630 mot Nokia 7610. En ting jeg har erfart tidligere når det gjelder enkelte telefoner er at SMS-delen fungerer utrolig dårlig. F.eks. på gamle SE-telefoner. Er det tilfellet med T630 også? Hva med K700? Samme skjiten med SMS-funksjonen der? Når jeg skriver "dårlig" mener jeg at den er utrolig treg. Har SE fikset på dette problemet, eller er det der enda? Leste også at Siemens S65, som kommer om et par måneder og egentlig var telefonen jeg skulle kjøpe, er treigere enn gamle Siemens telefoner på dette området. Men dere som har Nokia 7610. Hvordan er den når det gjelder SMS? Er noen år siden jeg har hatt Nokia nå, men vurderer det igjen på grunn av SMS-funksjonen som jeg husker var veldig god. Går ut fra at den fortsatt er det? Noen som gidder å svare på dette, fortrinnsvis hvordan 7610 er, for jeg heller mot den. En ting til: Når blir denne å få kjøpe på Lefdal/El-kjøp? Har ikke til nå funnet noen nettbutikker som har den inne... Takker for svar! Keyzer Endret 19. juni 2004 av Keyzer28 Lenke til kommentar
Edru Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har 6610 (ja jeg vet det ikke var det du spurte om). Og jeg merker også denne "trege" sms skrivingen. Den har ikke samme reaksjon som 3210. Dette er vel ikke det største for meg da, men det er ganske irriterende. Jeg tror ikke at 7xxx serien til nokia er noe bedre på dette. Hvis du står veldig i tvil mellom 2 telefoner så vil jeg anbefale å dra på elektronikk foretning å prøve de 2 telefonene. Er de gode kundebehandlere så lar de deg prøve telefonene. Og da kan du jo teste selv om du synes de er gode nokk for deg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har 7610 og når det gjelder sms skriving så er den helt knall! Går unna, slik det skal 7610 er garantert raskere enn T630 når det kommer til skriving av sms. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ja, t610 var vertfall veldig treg på SMS skriving.. Selv har jeg 3650 og den er ikke treg på SMS skriving i det hele tatt! Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har 7610 og når det gjelder sms skriving så er den helt knall! Går unna, slik det skal 7610 er garantert raskere enn T630 når det kommer til skriving av sms. ........................ Takker og bukker! Det er for øvrig helt ufattelig latterlig at ikke SE kan fikse på tekstproblemet deres. For det er utvilsomt et problem. Hva skal man med en e-post på en telefon når det er et helvete å skrive mer enn 3 linjer? Jeg har en Siemens telefon nå, og selv den kan ikke sammenlignes med tidligere Nokia-telefoner jeg har hatt når det gjelder skriving. Der er nok fortsatt Nokia overlegne. Godt at de fortsatt er det! Er det så at El-kjøp og Lefdal snart får inn telefonene? Ser at de fleste nettbutikker ikke får den før i begynnelsen av juni... Stresser litt for den jeg har nå må skiftes ut veldig snart... Keyzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå