CristianoR Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Virker som det er mange som har peilig på pc her... noen som kan si noe om denne? http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...lagerantall=5pl fordeler/ulemper? fins det bedre alternativer til rundt samme pris (10-12000)? Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det er en veldig, veldig bra maskin til den prisen. Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 rart den ike står oppført under "Elitegroup ECS" på multicom sin side... finner den ikke der inne jeg Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 er en av de beste pcene, til den prisen (10.000) Lenke til kommentar
CristianoR Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 rart den ike står oppført under "Elitegroup ECS" på multicom sin side... finner den ikke der inne jeg Fant den pc'en hos multicom for noen uker siden og tok vare på linken. Linken virker jo fortsatt og der er fullt mulig å bestille den pc'en så det er litt merkelig at du ikke finner den. Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 husk at du må ha operativsystem i tillegg... bra maskin Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Det er vel bare 3 timer driftstid på batteri (står 4 hos multicom)? Hva med vekt - i testen til dinside står det at 556 veier litt mer enn det står hos multicom, så da gjør kanskje denne det også? Det står at det er intergrert wlan. Kan ikke bytte det ut da? Det er meget uheldig, for Intel PRO/Wireless WLAN er helt ubrukelig Oppterert igjen: På ecs website står det førgende: Optional Mini PCI solution: Fax/modem V.90/V.92+802.11b WLAN (Combo) or Fax/modem V.90/V.92Intel® Calexico WLAN (Mini PCI card solution) det må da bety at wlankortet kan byttes ut? Endret 19. juni 2004 av Arntfinn Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 jeg har også sett på den datamaskinen der...var utrolig fristende å bestille, jeg heller finner den ikke under elitegroup linken, men om man tar opp 2 vinduer så trykker man på bestill knappen i det ene vinduet så oppdaterer handlekurven seg i det andre vinduet..noen som tror denne laptopen vil være midt i øyet til min bruk? jeg spiller lette spill, surfer mye hører litt musikk, ser litt film men hovedsakelig blir det en laptop til surfing og tekstbehandling....eller ville det kanskje være lurt å spytte inn litt mere penger og kjøpe noe større? forslag noen? Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg får kjørefasefeil i IE ved å bruke linken. Vil tro det er tryggere å bruke nettbutikken og listene der til å bestille enn å stole på hjemmelagrede direktelinker. Er trolig et utgått produkt siden det ikke ligger synlig lenger. Ring eller mail dem og sjekk før du venter på varen, er mitt tips! B.T. Lenke til kommentar
CristianoR Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg får kjørefasefeil i IE ved å bruke linken. Vil tro det er tryggere å bruke nettbutikken og listene der til å bestille enn å stole på hjemmelagrede direktelinker. Er trolig et utgått produkt siden det ikke ligger synlig lenger. Ring eller mail dem og sjekk før du venter på varen, er mitt tips! B.T. Ja, har sendt en mail angående dette. Men skjermkortet er ikke det nyeste, er det for dårlig i lengden? har ikke tenkt til å spille de værste spillene, men litt blir det jo... Lenke til kommentar
Cera Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Dette er ikke et d9 kort så du vil ikke kunne spille de nyeste spillene nei. Men det duger til de fleste av dagens spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå