Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Screenshot Jeg holder på og lage side for en.. og har kommet fram til dette med syntes det mangler noe.! Kanskje litt for _mye_ gfx i bannern i foholdt til resten av siden? Håper noen kanskje har noe og si:P Mvh. Thomas Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) - Headern var litt stilig, men den hadde ikke særlig mye til felles med resten av siden - Hvorfor i alle dager har du brukt Times New Roman? - Fortjener ikke høyrekolonnen også en del av footeren? =) Syns det så litt rart ut når bare venstrekolonnen har footer - Svart tekst blir kanskje litt for mørkt på den bakgrunnen. Lemp inn noe Lipsum så blir det lettere å se Kan bli bra dette EDIT: Skriveleifer er ikke akkurat mangelvare så sent på natten Endret 19. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Takk for svar.. angående font så er det bare "midlertidig" for gjør først design ferdig..! Jeg jeg er vel ganske enig i att header ikke glir helt inn i resten av siden Noen tips til og få headern og siden til og gå litt bedre "sammen" ? Mvh. Thomas Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Gjør om resten av sida, så den 'matcher' headeren mer. Headeren var skikkelig tøff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har satt meg helt fast..! Første gang jeg driver med webdesign... Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for og få resten av siden til og passe sammen med bannern? Er ikke så veldig kreativ av meg egetnlig Mvh. Thomas Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 En matchende footer er alltid bankers ..og noenlunde like farger (i forhold til headeren altså) på linker, bakgrunner, etc. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 En matchende footer er alltid bankers Hva er det? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 En matchende footer er alltid bankers Hva er det? En slags header på bunnen av siden. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har du laget grafikken i header selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Takker for enda flere fine svar Tror jeg prøver på en liten najs footer og ordne litt på farker etc. Ja grafikken i headern har jeg selv laged! Har holdt på litt med photoshop før.. men webdeign er nytt for meg og det er jo moro:) Mvh. Thomas Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Jeg synes banneret var tøff men kanskje litt kantete eller "jaggy" kanskje prøv å blurre det litt. Jeg synes du burde ha en litt mer stilig bakgrunn for der det står meny, prøv med noe lignende denne typen LINK Det bør være en slik på toppen av innholdet og istedenfor å ha to menyer bare lag en meny som du deler inn i seksjoner( Navigasjon, Poll, Forum osv.) Footeren bør bli litt mer fancy og bør henge hele layouten sammen. Du har startet godt, en grei layout og det trengs mer grafikk for å gjøre den 100% Lykke til Endret 20. juni 2004 av Tready Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå