Gå til innhold

Alien vs. Predator - The Movie

[-GoMp-]

Anbefalte innlegg

notyetrated.jpg

:p

Noe de sier på imdb er dog:

As for AVP being PG-13, I can say that it's pretty much a given that it will be R. The only reason there is the "this film is not rated yet" thing is because the movie dosn't come out until August. It's Still June. The same thing is going on with I, Robot. I can say that I am certain that will be PG-13, but both Aliens and Predator movies need to show a necessary amount of violent images in order for the two creatures to be showcased. That being said, All the fans of both franchises can be happy when the R rating is announced.

Så, vi snakker enten om 15 eller 18 år her. Jeg tipper det førstnevnte da det er intet mindre enn en mjølkeku som er kun etter å bringe inn penger. Det blir høyst trolig enda en skitfilm som kommer til å toppe boxoffice-listene den første uka for å så forsvinne fra topp10 den neste - og for å si bli totalt glemt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så, vi snakker enten om 15 eller 18 år her. Jeg tipper det førstnevnte da det er intet mindre enn en mjølkeku som er kun etter å bringe inn penger. Det blir høyst trolig enda en skitfilm som kommer til å toppe boxoffice-listene den første uka for å så forsvinne fra topp10 den neste - og for å si bli totalt glemt!

Fyyyy... :realmad::hrm: Det vet vi ikke før den er ute*glis*

Lenke til kommentar

Nåja, jeg har en ganske dårlig feeling på den her. Så traileren - huff!!! Dette har vi sett hundrevis av ganger før. Tipper jeg blir like skuffet som jeg ble av nyinnspillingen av Texas Chainsaw Massacre.

Predator fungerer KUN med Arnold Scwarzenegger.

Alien fungerer KUN med Sigourney Weaver.

Trist, men sant!

Lenke til kommentar
For en ekte fan så blir den rå uansett. Dritt i historien.... den blir bare bonus hvis den er bra.

Denne gangen mener eg.

Jepp,der er jeg enig med deg i.Slikt er det jo med alle filmer.Er man fan av Harry Potter f.eks så man jo bare se filmen og bøkene uansett hvor dårlig det kan være.Sorry for offtopic

Lenke til kommentar

Ja asså..storyen i filmen blir sikkert ikke Oscar-verdig :p *ler* Men jeg gleder meg litt likevel.. blir så fett å se de sloss mot hverandre på film! (håper jeg). Åsså blir jo sikkert special effekteve syke! :D HÅPER bare vi slipper å se nok en film som har sånn slow-motion-matrix-dodge-bullets-wannabe sak...Det er kult i Matrix, ingen andre filmer.. :p *s*

Lenke til kommentar

Du kan jo fortsatt bli positivt overrasket da :D, for min del ser denne filmen bra ut :)

Jeg er stor fan av Alien og Aliens, mens jeg synes 3ern og 4ern aldrig skulle ha kommet ut :thumbdown:. Det som er så bra med Aliens Vs Predator er at det følger noen ideer fra Dark Horze som lager tegneseriene, Tegneseriene er geniale. Ideen om pyramiden er faktisk noe Ridley Scott skulle bruke i Alien. pluss at denne filmen endelig viser hvorfor Wayland\yutani Corp vet om Xenomorphs(alien) fra før av!. :) derav en bra start på en Aliens Vs Predator Franchise. Å endeli en Alien film uten Sigourney!

Lenke til kommentar
Hvor kan man egentlig få kjøpt AVP-tegneseriene?Av Alien filmene var nr.3 desidert den dårligste,så hele tiden,spesielt på slutten at Alienen var datalaget :thumbdown: Mens nr 2 og 4 var de to beste :thumbup:

Jeg syns nr 4 var desidert dårligs, for det første ble wayland\yutani corp kjøpt opp av Wallmart! :cry: .Å jeg hater Hollywood style filmer med "One-Liners". At alle folka ska være kule å sexy!, d gjør at filmen virker mindre troverdig(Vanskli å kalle en alien filme troverdig, men dere sjønner hva jeg mener) :). Alien serien passer absolutt ikke som en "Svart-komedie"!. :no:

Edit: Her og her kan du kjøpe noen av tegneseriene og bøkerne :)

Endret av sadogoat
Lenke til kommentar
Jeg syns nr 4 var desidert dårligst.

Egentlig ganske enig med deg der. Alien og Aliens er de to desidert beste.

Å si at Alien Ressurection var bedre enn orignalen er som å si at Predator II var bedre uten Arnold. :no:

men, smaken er selvsagt som baken.

Lenke til kommentar

Hei igjen.. Ny trailer! :D:D

http://www.apple.com/trailers/fox/avp/trailer/large.html

Den er ganske lik den forrige, men har noen nye klipp med, bl.a ser man litt fra Predatoren sin vision mask :D:thumbup: Og man glimter visst "The Alien Queen"...

Guuud.. jeg digger den eksplosjonen fra toppen av pyramiden :D

Så denne først på fox.no, fulgte linken dit fra www.filmweb.no

10 september er premieren visstnok... Blir lenge å vente! :love:

Lenke til kommentar

ÅHHh nice! Viste den til noen ikke så altfor aliens elskende kompiser og alle var vill. Gleder meg sinnsykt til å se den. Anyways eg syns Alien Ressurection var en god film og samme med 3'rn. Seff er det noe spesielt med 1'rn og 2'rn som de andre filmene ikke klarte å gjenskape men dette gjelder de fleste filmene fra den tiden og nå når det har blitt laget oppfølgere nå med altfor mye fokus på spesialeffekter. Savner litt atmosfæren de klarte å få til på de "gamle" filmene.

Lenke til kommentar

Er enig i det SnowDOG_ og [-GoMp-] sier.Det er noe med atomsfæren,spenningen og det Alien og Aliens hadde som ikke oppføleren klarte.Å gud hvor jeg gleder med til AVP filmen kommer på kino.Skal seriøst bestille meg en billett når det kommer ut for salg :thumbup: Den nye traileren var helt rå!!

Men som vanlig så blir slike filmer slaktet av filmanmeldere,garantert!

Edit:Noen som vet hvor jeg kan laste ned denne "nye" trailere som [-GoMp-] kom med? :dribble:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...