CurSe Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 har spilt Sacred en stund nå,men det er en ting som irriterer meg. Har nå kommet meg til del 3,men videosekvensene mellom hver del hakker. Lyd og bilde hakker. Noen som vet hva som kan være feil? harware: AMD Athlon XP3400+64bits 1024 MB Dual DDR SDRAM PC400 256MB ATI Radeon 9800 Audigy 2 40x cd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har akkurat samme problemet med Beyond Divinity. Aner ikke hva som skjer, for jeg har ikke vært borti det før. Tilogmed logo-snuttene "NVidia-The way it's meant to be played" osv hakker som pokker. Så jeg får ikke sett introen til spillet Lenke til kommentar
Marti Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 har spilt Sacred en stund nå,men det er en ting som irriterer meg. Har nå kommet meg til del 3,men videosekvensene mellom hver del hakker. Lyd og bilde hakker. Noen som vet hva som kan være feil? harware: AMD Athlon XP3400+64bits 1024 MB Dual DDR SDRAM PC400 256MB ATI Radeon 9800 Audigy 2 40x cd Bare et spørsmål: Du vet i del 2, der du er i wyvern pass og skal gi en soldat litt vann fra en oase, hvordan klarer man det? Angående hakkende videosekvenser vet jeg ikke. Still på høyere grafikk kanskje. Og på config krysser du av alle rutene. Se om det virker. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Prøv å installere ny driver til grafikkortet. Kanskje en patch til spillet kan hjelpe? Oi nå har jeg 50 inlegg!! Endret 19. juni 2004 av Jokko88 Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Til marti: Du må patche opp spillet ditt, det er en bug. nAz-guL Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 for å gi han vann så må du springe litt lenger ned i en oase å hente det(hvis jeg husker riktig), tar deg toppen 10sekunder å løpe dit fra mannen. Skal komme opp en sånn blå "bok" på kartet rett etter at han spør etter vann(jeg spiller med den neyste patchen). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vel, hvis du ikke har seneste patch er den tingen borte pga en bug. Du må åpne konsollen,tror det er ~ (tilde-knappen) og skrive Wasser Så spretter det frem ei vannflaske akkurat der den glitretingen er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå