jevel Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 /me like Nightwish (and Evanescence) ARGH! To hatobjekter i samme setning? Det går da vel ikke an? Nightwish og Evanescence(sp?) lager kjedelig, pompøs og selvhøytidelig musikk. Skal du først høre musikk i denne sjangeren er det gjort bedre fra før. Denne "unike" komboen av klassisk skolert sangdame og mørkemetallgutta fra de finske skoger er like plastikkimage som musikken deres. -KJ Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 God musikk. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Kvalmende spør du meg Den var ny har ikke hørt folk har blitt kvalme av musikk før. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Den var ny har ikke hørt folk har blitt kvalme av musikk før. Har du i det hele tatt HØRT Dragostea Din Tei? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Den var ny har ikke hørt folk har blitt kvalme av musikk før. Har du i det hele tatt HØRT Dragostea Din Tei? Ja det sverre, den sangen hvis man kan kalle det for en sang frabrakte noen følelser i meg men jeg kan ikke sette ord på om det var kvalme eller bare bitter oppgiyhet... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Den var ny har ikke hørt folk har blitt kvalme av musikk før. Har du i det hele tatt HØRT Dragostea Din Tei? Godt poeng. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jeg syntes nightwish er bra, men nå er vel jeg typen til å like pompøse og overdrevene ting. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 God musikk, bra gitarspilling og nydelig kombinasjon av "opera" og rock Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Nightwish har vel noen bra sanger, men alt i alt er det meste temmelig platt. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 God musikk, bra gitarspilling og nydelig kombinasjon av "opera" og rock Haha har du noengang tatt en titt på gitarspillingen? Det å bruke ett - to grep i et riff er ikke, i mine øyne, "bra gitarspilling". Må også si at soloene deres er noe klisjébefengt søppel. Uansett... det svir i mine ører heh Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Den var ny har ikke hørt folk har blitt kvalme av musikk før. Har du i det hele tatt HØRT Dragostea Din Tei? Godt poeng. Ikke engang nevn noe slik jævelskap her inne. Største landeplagen siden Rosa Helikopter. Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 bra musikk,det skal de ha! Tarja Turunen synger pent og resten av gjengen kan lage musikk Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Er det bare noe jeg innbiler meg eller er den størrste Nightwish fan-skaren fjortisser? (Ikke her men generelt.) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Er det bare noe jeg innbiler meg eller er den størrste Nightwish fan-skaren fjortisser? (Ikke her men generelt.) Jepp, det er de fjortissene som er for bad-ass for Kjartan som hører på litt tyngre listepop, f eks Nightwish. edit: 900! Endret 19. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Jeg likte Nightwish før (nesten 2 år) men så fikk jer opnet øyene mine og sett litt annen musikk og siden det har jeg ikke hørt på det, bare en gang på et lan når noen satte på den nyeste sangen deres, nemo eller noe? Og den var jo ikke noe serlig pen. Og når man snakker om gitarspillingen deres så er den elendig. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Er det bare noe jeg innbiler meg eller er den størrste Nightwish fan-skaren fjortisser? (Ikke her men generelt.) Jepp, det er de fjortissene som er for bad-ass for Kjartan som hører på litt tyngre listepop, f eks Nightwish. Det er bra at vi har slike altmuligvitere som dere her på forumet. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Er det bare noe jeg innbiler meg eller er den størrste Nightwish fan-skaren fjortisser? (Ikke her men generelt.) Jepp, det er de fjortissene som er for bad-ass for Kjartan som hører på litt tyngre listepop, f eks Nightwish. Det er bra at vi har slike altmuligvitere som dere her på forumet. Mener du virkelig noe annet? Du kan da ikke være uenig i at det er fjortissene som holder liv i Nightwish Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Er det bare noe jeg innbiler meg eller er den størrste Nightwish fan-skaren fjortisser? (Ikke her men generelt.) Jeg er 25 og synes musikken er helt ok. Liker mye forskjellig og er ikke opptatt av å like de "rette" artistene. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Mener du virkelig noe annet? Du kan da ikke være uenig i at det er fjortissene som holder liv i Nightwish Så klart mener jeg noe annet. Jeg har ikke hørt om en eneste fjortiss som liker Nightwish, men derimot kjenner jeg flere på godt over 20 som er store fans av dem. Kanskje det er annerledes andre steder i dette land, men det har jeg virkelig hardt for å tro. Dessuten vil jeg ikke si at Nightwish ble listepop før Nemo ble sluppet på markedet. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Kvalme av musikk?! Dette er for slags tull? Det er noe fjortissjentene sier når de hører Britney det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå