Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva synes dere om Nightwish?

Kjobben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Hørte nå på denne "Nemo" som visstnok som skal være så bra, og jammensanten var det ikke dønn likt alt det andre de har laget.

Dønn likt? :no:

Eg hørte den. Kan med en gang si at dette er ulikt alt annet de har laget. Det er en pop låte. En sellout. Stilen på sangen har de rippa fra Within Temptation. En slags goth rock(ikke metal). Egentlig fryktelig synd at nightwish hold på slik som de gjør... er jo utrolig flinke musikere som har mye på lager. Men de tør ikke å forandre stilen sin og experimentere... men de har potensiale som ikke er utnyyttet...

IMO

Lenke til kommentar
Nightwish har noen ganske gode sanger som jeg liker veldig godt, men også noen jeg ikke gidder å høre. Personlig favortitter er stargazers, she is my sin, Tutankhamen, Beauty And The Beast, Wishmaster, gethsemane og over the hills and far away.

Legg til "The Carpenter" og "Dark Chest of Wonders" så er listen fin, den...

PS: "Over the Hills and Far Away" er en fin sang å påtvinge folk du vil at skal begynne å like metal. Den har konvertert de fleste jeg kjenner fra å like listepop -> metal.

Lenke til kommentar
Nightwish har noen ganske gode sanger som jeg liker veldig godt, men også noen jeg ikke gidder å høre. Personlig favortitter er stargazers, she is my sin, Tutankhamen, Beauty And The Beast,  Wishmaster, gethsemane og over the hills and far away.

Legg til "The Carpenter" og "Dark Chest of Wonders" så er listen fin, den...

PS: "Over the Hills and Far Away" er en fin sang å påtvinge folk du vil at skal begynne å like metal. Den har konvertert de fleste jeg kjenner fra å like listepop -> metal.

Driver aldri å prkker på folk musikk, de må få bestemme hva de liker best selv. Liker ikke folk som absolutt skal ha meg til å høre på det jeg ikke liker eller ikke har interesse av. På den anen side så er jeg en person som hører på det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...