Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Nightwish = Musikkens svar på dansebandmusikk Blodharry og pompøst er vel to ord som dekker det meste vil jeg tro. Haha. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Det er greit nok, men det nye albumet suger skikkelig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Hørte nå på denne "Nemo" som visstnok som skal være så bra, og jammensanten var det ikke dønn likt alt det andre de har laget. Lenke til kommentar
kiske Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 nightwish er dritbra!!! har ikke hørt så mye på det nye men det "gamle" er topp ...gleder meg til konsert!! Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Hørte nå på denne "Nemo" som visstnok som skal være så bra, og jammensanten var det ikke dønn likt alt det andre de har laget. da kan du ikke hørt mye nightwish...... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 *bump* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Noen av sangene som skiller seg litt ut er bra... f.eks. Nemo er ikke noe spesielt kul. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 da kan du ikke hørt mye nightwish...... Og det er det en grunn til. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Tja, alt er jo likt. Men godt konsept, though. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Tja, alt er jo likt. Men godt konsept, though. Konseptet er vel ikke deres eget engang. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Hørte nå på denne "Nemo" som visstnok som skal være så bra, og jammensanten var det ikke dønn likt alt det andre de har laget. Dønn likt? Eg hørte den. Kan med en gang si at dette er ulikt alt annet de har laget. Det er en pop låte. En sellout. Stilen på sangen har de rippa fra Within Temptation. En slags goth rock(ikke metal). Egentlig fryktelig synd at nightwish hold på slik som de gjør... er jo utrolig flinke musikere som har mye på lager. Men de tør ikke å forandre stilen sin og experimentere... men de har potensiale som ikke er utnyyttet... IMO Lenke til kommentar
starfish Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Neh, liker ikke Nightwish.. får så dårlig stemning av finsk metall. Også høres det så firkanta-synth-aktig ut. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Nightwish har noen ganske gode sanger som jeg liker veldig godt, men også noen jeg ikke gidder å høre. Personlig favortitter er stargazers, she is my sin, Tutankhamen, Beauty And The Beast, Wishmaster, gethsemane og over the hills and far away. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Liker noen sanger veldig godt. *nynnepå til Over the Hills And Far Away* Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg liker Nightwish veldig godt, bedre kvinnelig vokalist har jeg aldri hørt! Jeg liker at artister bruker mye keyboard, og at medlemmene av bandet har bra talent. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Nightwish har noen ganske gode sanger som jeg liker veldig godt, men også noen jeg ikke gidder å høre. Personlig favortitter er stargazers, she is my sin, Tutankhamen, Beauty And The Beast, Wishmaster, gethsemane og over the hills and far away. Legg til "The Carpenter" og "Dark Chest of Wonders" så er listen fin, den... PS: "Over the Hills and Far Away" er en fin sang å påtvinge folk du vil at skal begynne å like metal. Den har konvertert de fleste jeg kjenner fra å like listepop -> metal. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Nightwish har noen ganske gode sanger som jeg liker veldig godt, men også noen jeg ikke gidder å høre. Personlig favortitter er stargazers, she is my sin, Tutankhamen, Beauty And The Beast, Wishmaster, gethsemane og over the hills and far away. Legg til "The Carpenter" og "Dark Chest of Wonders" så er listen fin, den... PS: "Over the Hills and Far Away" er en fin sang å påtvinge folk du vil at skal begynne å like metal. Den har konvertert de fleste jeg kjenner fra å like listepop -> metal. Driver aldri å prkker på folk musikk, de må få bestemme hva de liker best selv. Liker ikke folk som absolutt skal ha meg til å høre på det jeg ikke liker eller ikke har interesse av. På den anen side så er jeg en person som hører på det meste. Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 helt grei musikk.. nemo er klart en av de bedre sangene dems .. Er ikke noe musikk men hører på til dagelig men en gang i blant Lenke til kommentar
salif Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Kvalmende spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå