Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva synes dere om Nightwish?

Kjobben

Anbefalte innlegg

synes de er geniale... men synes det blir så mange av denne typen tråder nå at det er tid for en Musikk SO3

Tarja kan synge, men skjønner at mange synes det blir for mye av deg gode ;)

jepp..det blir allt for mye av det gode. allt skal være så "stort", "pompøst" og "mektig" , hvis dere skjønner. jeg liker det ikke :thumbdown:

da foretrekker jeg heller en assrocket eller to :green:

Nightwish er som finlands varemerke: Har du sett en innsjø, har du sett alle... Beklager, er trøtt.

hehe....bra sagt

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes både Nightwish og Nightwish sin nu-metal-klone (Evanescense) kan slutte å lage musikk. Punktum. heh

Får vondt av å høre på det... Får litt den samme kvalme følelsen som med HIM. Blir så jævla pompøst og klissete at det gjør ondt i ørene.

Nei, skal det være pompøst og storveis så finnes det mange band som er mye bedre der.

edit:

Og i tillegg holder gitaristene gitarene opp under haken og det ser helt latterlig ut :p

Eksempelvis her

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Får vondt av å høre på det... Får litt den samme kvalme følelsen som med HIM. Blir så jævla pompøst og klissete at det gjør ondt i ørene.

Nei, skal det være pompøst og storveis så finnes det mange band som er mye bedre der.

edit:

Og i tillegg holder gitaristene gitarene opp under haken og det ser helt latterlig ut :p

Eksempelvis her

Og det der var heilt oppetter nakken? Holder sjølv gitaren høgare enn det det, enkelt og greit fordi det er meir komfortabelt å spele slik. I tilleg så synes eg det ser bedre ut enn at folk prøver å sjå "kule" ut ved å la gitaren halvveis slenge i bakken.

Er ellers enig med deg der, SBS. ;)

Lenke til kommentar

Det er lettere å spille på en gitar som er OVER knærne, jeg skjønner pokker ikke hva som er galt i å holde den skikkelig. Å ha gitaren under tissen ser ikke spesiellt fett ut heller, egentlig. Når vi snakker om gitarposisjon og Nightwish må jeg jo nesten nevne at den breie beinstillingen ser ganske latterlig ut. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Det er lettere å spille på en gitar som er OVER knærne, jeg skjønner pokker ikke hva som er galt i å holde den skikkelig.

Nettopp... det er lettere. Derfor er det mer cred å spille noe vanskelig når du har den under knærne, også ser det barskt ut :p

(Ikke ta mine innlegg om gitarposisjon så alt for seriøst ;))

edit:

Den breie beinstillingen er for å kunne ta frem sverdet ved en hver anledning og slå ned skognisser, orker og annet avskum som skulle komme ut fra skogen i middelalderlandsbyen når Tor flyr rundt og lager torden...

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...