Nidhogg Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) synes de er geniale... men synes det blir så mange av denne typen tråder nå at det er tid for en Musikk SO3Tarja kan synge, men skjønner at mange synes det blir for mye av deg gode jepp..det blir allt for mye av det gode. allt skal være så "stort", "pompøst" og "mektig" , hvis dere skjønner. jeg liker det ikke da foretrekker jeg heller en assrocket eller to Nightwish er som finlands varemerke: Har du sett en innsjø, har du sett alle... Beklager, er trøtt. hehe....bra sagt Endret 21. juni 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Nightwish er vel kansje ett av mine favoritt band. Kan sitte å høre på det i mange timer og fortsatt få frysninger på ryggen fikk ikke biletter til konserten jeg heller Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Synes både Nightwish og Nightwish sin nu-metal-klone (Evanescense) kan slutte å lage musikk. Punktum. heh Får vondt av å høre på det... Får litt den samme kvalme følelsen som med HIM. Blir så jævla pompøst og klissete at det gjør ondt i ørene. Nei, skal det være pompøst og storveis så finnes det mange band som er mye bedre der. edit: Og i tillegg holder gitaristene gitarene opp under haken og det ser helt latterlig ut Eksempelvis her Endret 21. juni 2004 av SBS Lenke til kommentar
MuD Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 eg liker Nightwish ganske godt men eg hater Evanescence... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Og i tillegg holder gitaristene gitarene opp under haken og det ser helt latterlig ut Ja, nei, fysj. Da går det ikke an å like dem nei Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Theatre of Tragedy er litt samme sjanger, men myyeee mer variert.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Ja, nei, fysj. Da går det ikke an å like dem nei Når de ikke greier å spille skikkelig på gitarene sine, så går det ikke an å like de nei Det var forøvrig bare et ekstra irritasjonsmoment og forandrer heller ikke meningen min forøvrig. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Eg tykkjer dei har mange bra sangar eg. Så ja, eg lika musikken deira. Endret 21. juni 2004 av praut86 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Får vondt av å høre på det... Får litt den samme kvalme følelsen som med HIM. Blir så jævla pompøst og klissete at det gjør ondt i ørene. Nei, skal det være pompøst og storveis så finnes det mange band som er mye bedre der. edit: Og i tillegg holder gitaristene gitarene opp under haken og det ser helt latterlig ut Eksempelvis her Og det der var heilt oppetter nakken? Holder sjølv gitaren høgare enn det det, enkelt og greit fordi det er meir komfortabelt å spele slik. I tilleg så synes eg det ser bedre ut enn at folk prøver å sjå "kule" ut ved å la gitaren halvveis slenge i bakken. Er ellers enig med deg der, SBS. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Pfft... gitaren må da minst være under hoftehøyde Hetfield holder gitaren i passe høyde Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Det er lettere å spille på en gitar som er OVER knærne, jeg skjønner pokker ikke hva som er galt i å holde den skikkelig. Å ha gitaren under tissen ser ikke spesiellt fett ut heller, egentlig. Når vi snakker om gitarposisjon og Nightwish må jeg jo nesten nevne at den breie beinstillingen ser ganske latterlig ut. Endret 21. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 ...blablabla... Å ha gitaren under tissen ser ikke spesiellt fett ut heller, egentlig...blabla enig, men når det gjelder bassgitaren så skal den helst henge i knehøyde desto nærmere golvet, desto bedre Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Det er lettere å spille på en gitar som er OVER knærne, jeg skjønner pokker ikke hva som er galt i å holde den skikkelig. Nettopp... det er lettere. Derfor er det mer cred å spille noe vanskelig når du har den under knærne, også ser det barskt ut (Ikke ta mine innlegg om gitarposisjon så alt for seriøst ) edit: Den breie beinstillingen er for å kunne ta frem sverdet ved en hver anledning og slå ned skognisser, orker og annet avskum som skulle komme ut fra skogen i middelalderlandsbyen når Tor flyr rundt og lager torden... Endret 22. juni 2004 av SBS Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Synes rett og slett det er for kjedelig og srart. :/ Lenke til kommentar
kiske Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 eg liker Nightwish ganske godt men eg hater Evanescence... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 Nightwish er geniale greier synes de gamle cd'ene er MYE bedre enn den nye...... Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 Nightwish = Musikkens svar på dansebandmusikk Blodharry og pompøst er vel to ord som dekker det meste vil jeg tro. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Nightwish er geniale...... og den nya albumet er veldig bra Endret 23. juni 2004 av RayBay Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Nightwish = Musikkens svar på dansebandmusikk skjønte ikke helt den der..... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Må si at de blir dårligere og dårligere for hver plate. Oceanborn er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå