Lufen Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 synes selv at Nightwish er bra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Nightwish er som finlands varemerke: Har du sett en innsjø, har du sett alle... Beklager, er trøtt. Nei, skal jeg høre på svulstig metal så skrur jeg heller på Pagans Mind eller noe i den duren. DER har du kvalitet. Og så er de i tillegg norske. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Liker ikke Nightwish. et ikke hvorfor, men får abstinenser når jeg hører på det. Mange av kompisene mine som liker det da. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 jeg syntes de er bra. Er andre band som er bedre. Men de er bra. Lenge siden jeg har hørt på de da. Går litt i bølger hva jeg hører på. Syntes foresten opra stemmen er kul sammen med den instrument bruken jeg. Liker ikke opera ellers, men sammen slikt er det kult. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 /me like Nightwish (and Evanescence) WORD. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Har laga den samme drepende kjedelige msuikken i mange mange år nå... Har ikke kommet opp med noe nytt... Men jeg likte de før, så det er vel jeg som har hørt meg lei. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Liker Nightwish godt egentlig.Noen av sangene deres er bra andre ikke fult så bra.Som det fleste er. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Og HVA er det med gitaristen deres og bred benstilling på konserter og i videoer? Masse suprisesex? hmmm... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Personlig synes jeg Nightwish blir kjedelig, men så liker jeg ikke power metal selv om det er av den symfoniske sorten. Setter heller på ei skive av The 3rd and the Mortal... (fra Trondheim btw) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Synes det er meget bra, men gidder ikke å høre på så veldig lenge om gangen, blir ganske fort lei av stemmen til tarja selv om hun synger kjempe bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Setter heller på ei skive av The 3rd and the Mortal... (fra Trondheim btw) 3rd and the mortal = knakende bra saker. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Digger Nightwish! spes: Ghost love core! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Nightwish er grei sitte-å-kjede-seg-forann-pc musikk.. Skal dog på en av konsertene i juli Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Syntes det blir litt vel mye av det samme... Men vokalen til hu dama er ganske bra.... Blir litt stressa av den musikken... Alt høres ut som det er tatt ut av en action viking-film, midt i en kamp-scene... Har de foresten noen bra rolige sanger...? Endret 19. juni 2004 av JohnnyKnoxwille Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Nightwish er grei sitte-å-kjede-seg-forann-pc musikk.. Skal dog på en av konsertene i juli Fikk ikke biletter Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg personlig er er veldig glad i Nightwish. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Hva synes dere om Nightwish da? Nightwish er vel selve definisjonen på Harry. Men det låter allright. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg synes Nightwish suger Takler ikke den lyyyse stemmen til den kjedelige og bestandig like (i mine ører) bakgrunnsduringa. Lenke til kommentar
JuLer Skrevet 20. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2004 Digger nightwish! spesielt beauty and the beast, der tony fra sonata arctica er med Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2004 Første gang eg høyrte Evanesence trudde eg det var Nightwish. Liker Evanescence betre enn NW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå