Gå til innhold

Hva synes dere om Nightwish?


Kjobben

Anbefalte innlegg

/me like Nightwish :) (and Evanescence)

ARGH! To hatobjekter i samme setning? Det går da vel ikke an?

 

Nightwish og Evanescence(sp?) lager kjedelig, pompøs og selvhøytidelig musikk. Skal du først høre musikk i denne sjangeren er det gjort bedre fra før.

 

Denne "unike" komboen av klassisk skolert sangdame og mørkemetallgutta fra de finske skoger er like plastikkimage som musikken deres.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte Nightwish før (nesten 2 år) men så fikk jer opnet øyene mine og sett litt annen musikk og siden det har jeg ikke hørt på det, bare en gang på et lan når noen satte på den nyeste sangen deres, nemo eller noe? Og den var jo ikke noe serlig pen. Og når man snakker om gitarspillingen deres så er den elendig.

Lenke til kommentar
Er det bare noe jeg innbiler meg eller er den størrste Nightwish fan-skaren fjortisser?  :)  (Ikke her men generelt.)

Jepp, det er de fjortissene som er for bad-ass for Kjartan som hører på litt tyngre listepop, f eks Nightwish.

Det er bra at vi har slike altmuligvitere som dere her på forumet. :ermm:

Lenke til kommentar
Er det bare noe jeg innbiler meg eller er den størrste Nightwish fan-skaren fjortisser?  :)  (Ikke her men generelt.)

Jepp, det er de fjortissene som er for bad-ass for Kjartan som hører på litt tyngre listepop, f eks Nightwish.

Det er bra at vi har slike altmuligvitere som dere her på forumet. :ermm:

Mener du virkelig noe annet? Du kan da ikke være uenig i at det er fjortissene som holder liv i Nightwish ;)

Lenke til kommentar
Mener du virkelig noe annet? Du kan da ikke være uenig i at det er fjortissene som holder liv i Nightwish ;)

Så klart mener jeg noe annet. Jeg har ikke hørt om en eneste fjortiss som liker Nightwish, men derimot kjenner jeg flere på godt over 20 som er store fans av dem. Kanskje det er annerledes andre steder i dette land, men det har jeg virkelig hardt for å tro.

 

Dessuten vil jeg ikke si at Nightwish ble listepop før Nemo ble sluppet på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...