Kjobben Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Hva synes dere om Nightwish da? Personlig synes jeg de er veldig bra!!!! Fordi: De spiller godt sammen. Den nye platen Dræbe. God stemme på hun der Tarja!!! Hva synes dere? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Kastes over til musikk.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 /me like Nightwish (and Evanescence) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Nightwish er jo ikke så ille Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) synes de er geniale... men synes det blir så mange av denne typen tråder nå at det er tid for en Musikk SO3 Tarja kan synge, men skjønner at mange synes det blir for mye av deg gode Endret 19. juni 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 De ruler hvertfall!!!!! Hva synes dere er de sine ferdigheter??? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg synes Nightwish er kjipt, kjipt kjipt, for å være ærlig. Det vil si, jeg liker ikke powermetal (ikke ta "er nightwish-powermetal?"-debatten her, please) i det hele tatt. Men er kanskje spesiellt den enerverende operastemmen som gjør at jeg virkelig ikke liker det. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Kan ikke skryte av at jeg liker Nightwish heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Nightwish er ok. De har noen sanger som går an å høre på men det er mye drit. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg synes Nightwish er kjipt, kjipt kjipt, for å være ærlig. Det vil si, jeg liker ikke powermetal (ikke ta "er nightwish-powermetal?"-debatten her, please) i det hele tatt. Men er kanskje spesiellt den enerverende operastemmen som gjør at jeg virkelig ikke liker det. sitat fra offisell Nightwish siden: " the finnish Symphonic Metal Band" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Liker de ikke noe spesielt jeg heller Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Det er stilblanding, som faktisk funker i mine ører. Men personlig liker jeg ikke metal, og da er Nightwish ikke helt min greie. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Liker ikke Nightwish. Ikke noen spesiell grunn egentlig Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Synes Nightwish er helt genialt, de gutta kan virkelig spille + Tarja kan synge. I starten synes jeg også at stemmen/opera-opplegget ødela mye, men antar musikken bare har vokst på meg etterhvert som jeg har hørt på, spesielt musikken bortsett i fra vokalen til tider er så utrolig bra. Synes nå de har flere geniale enn dårlige sanger, og live er de også sinnsykt gode (fikk tak i Nightwish - From Wishes To Eternity på DVD, ekstremt bra). Spesielt trommisen (Jukka Nevalainen) ligger ganske høyt på min favoritt topp-10 trommisliste akkurat nå. Endret 19. juni 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Personlig så syns jeg at Nightwish er et genialt band, da det ikke er særlig mange som spiller samme musikk (Les: Rhapsody, Fairyland, Dark Moor og Thy Majestie (og kanskje Beto Vazquez)), noe som gjør dem ganske så unik. Tarja har en enestående stemme, men musikken blir ganske så ensformig etter hvert. Konge live da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Pompøst og kjedelig. Det er en skam å sammenligne dem med band som Rhapsody. *Fy på fingen* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Liker ikke Nightwish nei, kjedelig... Men det nye albumet er noget spesielt i forhold til de eldre, hardere, noe som er positivt men kommer jeg til å høre på det? NEI!!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Pompøst og kjedelig. Det er en skam å sammenligne dem med band som Rhapsody. *Fy på fingen* nei.. fordi Rhapsody er jo bare morsomt Tarja kan synge, og de kan spille. men det er ikke akkurat slik musikk jeg liker Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Nightwish ruler! Jeg kjøpte akkurat singelen "Nemo", den innholdt en sang som ikke er på orginal cd'n Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Skal jeg først høre på en opera stemme, hører jeg på Sissel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå