Gå til innhold

Skjermen går i ventemodus under spilling!

Kjobben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ikke si at det ikke kan skyldes andre årsaker, men sjekk om oppløsning/refreshrate er noe som skjermen kan vise. Får den noe utenfor området vil den gå i hvilemodus, da den ikke finner et brukbart signal.

Det er jo ett greit forslag, men jeg forsto det slik at maskinen klikket mens han holdt på å spille ett spill og ikke når han startet det. Ett svar på det ville kunne utelukke frekvens/oppløsnings problem.

Lenke til kommentar

på hvilket grunnlag kommer du med den utalelesen?

på oscshoot.no testet de den på et 9800xt kort og fikk 4grader kaldere, + at de ikke fikk montert den skikkelig :dribble:

det kan jo være varmen på ram brikkene, åssen kjøling har du der?

4 grader kaldere er ikke stort bedre, kikket på ocshoot review:

"Dette er en meget dårlig kjøleflate - det ser ut som om det er brukt en skrubbfres til bearbeidingen av kjøleflaten !

Kjøleren er også fremstilt i aluminium - hadde den vært utført i kobber og med bedre maskinert overflate så hadde den garantert gitt et bedre resultat.

Prinsippet med denne kjølemetoden er godt - ikke bare for skjermkortet men for hele systemet siden kjøleren blåser den oppvarmede luften ut av kabinettet.

Det må være opp til deg selv om du vil kjøpe ArcticCooler VGA silencer - synes du at temperaturnedgangen på 4'C er verdt pengene så løp og kjøp ; utseendet er ikke kjipt heller for den som vektlegger det.... "

Ser ut som de kom til samme konklusjon som meg. :D

Lenke til kommentar

på hvilket grunnlag kommer du med den utalelesen?

på oscshoot.no testet de den på et 9800xt kort og fikk 4grader kaldere, + at de ikke fikk montert den skikkelig :dribble:

det kan jo være varmen på ram brikkene, åssen kjøling har du der?

4 grader kaldere er ikke stort bedre, kikket på ocshoot review:

"Dette er en meget dårlig kjøleflate - det ser ut som om det er brukt en skrubbfres til bearbeidingen av kjøleflaten !

Kjøleren er også fremstilt i aluminium - hadde den vært utført i kobber og med bedre maskinert overflate så hadde den garantert gitt et bedre resultat.

Prinsippet med denne kjølemetoden er godt - ikke bare for skjermkortet men for hele systemet siden kjøleren blåser den oppvarmede luften ut av kabinettet.

Det må være opp til deg selv om du vil kjøpe ArcticCooler VGA silencer - synes du at temperaturnedgangen på 4'C er verdt pengene så løp og kjøp ; utseendet er ikke kjipt heller for den som vektlegger det.... "

Ser ut som de kom til samme konklusjon som meg. :D

jeg mente ikke at vi skulle diskutere om vga silencer var veldig bra eller ikke, det jeg mente var at den var mer enn bra nok til 9800pro så det ikke var varmen på kjernen som var problemet :roll:

til trådstarter: hvordan kjøling har du på ram brikkene dine? og er de overklokkka?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...